Στη δεύτερη φάση για την απόκτηση της μαρίνας ελλιμενισμού σκαφών αναψυχής στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης πέρασαν η Lamda Development και η κοινοπραξία των εταιρειών Άκτωρ Α.Τ.Ε., ΑΚΤΕ-VEGA, Cosmos Yachting και Marina Kröslin GMBH.
«Κόκκινη κάρτα» είδε ο φάκελος της εταιρείας Μοχλός αφού απορρίφθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας, έπειτα από προσφυγές των ανταγωνιστών.
Τα δύο επιχειρηματικά σχήματα θα κληθούν να καταθέσουν τις δεσμευτικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές τους μέχρι τα μέσα Οκτωβρίου.
Θα ακολουθήσει η αξιολόγηση των προσφορών και αν όλα πάνε καλά, θα αναδειχθεί ο ανάδοχος μέχρι το τέλος του έτους. Ένα ρεαλιστικό σενάριο τοποθετεί την ολοκλήρωση του έργου στα τέλη του 2015 ως αρχές 2016.
Ο σχεδιασμό της ΟΛΘ Α.Ε. προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 30 τουλάχιστον ετών της θαλάσσιας ζώνης μπροστά στο κρηπίδωμα 1 του λιμανιού για τον ελλιμενισμό τουριστικών σκαφών και της χερσαίας ζώνης στον πρώτο προβλήτα για την εξυπηρέτηση των χρηστών της μαρίνας (εστίαση, αναψυχή, εμπόριο ναυτιλιακών ειδών). Επίσης, την παραχώρηση χώρου στον δεύτερο προβλήτα για τη διαχείριση και επισκευή σκαφών αναψυχής.
Η μαρίνα θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός του επενδυτικού σχεδίου εκτιμάται στα 11,3 εκατομμύρια ευρώ.
«Η λειτουργία μαρίνας στην καρδιά του θαλάσσιου μετώπου της Θεσσαλονίκης θα ανανεώσει τη σχέση της πόλης με το υγρό στοιχείο και θα συμβάλει στην αισθητική αναβάθμιση του κέντρου της πόλης», αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Στέλιος Αγγελούδης, προσθέτοντας πως παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία ο επενδυτικός σχεδιασμός και ο επιχειρηματικός προγραμματισμός της εισηγμένης υλοποιείται απαρέγκλιτα με στόχο τη βελτίωση των μεγεθών της και την ενδυνάμωση της συμβολής της στην ανάπτυξη της ευρύτερης Κ. Μακεδονίας.