Προσπαθεί να κερδίσει το στοίχημα της κρίσης
Διεύρυνση των επιχειρηματικών του δραστηριοτήτων στη βαλκανική Αγορά προσπαθεί να κάνει η εταιρεία τροφίμων Carrefour – Μαρινόπουλος.
Ο όμιλος, λίγες μόλις εβδομάδες μετά την ανακοίνωση του deal -μέσω του οποίου η οικογένεια Μαρινόπουλου απέκτησε και το ποσοστό της Carrefour στην Carrefour Μαρινόπουλος- ανεβάζει ψηλά τον επιχειρηματικό του «πήχη» ανοίγοντας φτερά για τα Βαλκάνια.
Ήδη, ο ελληνικός όμιλος, έχει εγκαινιάσει ένα κατάστημα στο Plovdiv της Βουλγαρίας, ενώ, στοχεύει, τους επόμενους έξι μήνες, να έχει θέσει σε λειτουργία ακόμα πέντε καταστήματα στην Αγορά της Βουλγαρίας.
Την ίδια ώρα, συγκεκριμένα το Νοέμβριο, η Carrefour Μαρινόπουλος, θα εγκαινιάσει ένα Hypermarket στα Σκόπια, ενώ, το 2013 δύο καταστήματα στη Σερβία κερδίζοντας έτσι μια Αγορά περίπου 53.000.000 καταναλωτών.
Παράλληλα, τρέχει το πρόγραμμα ανάδειξης των ελληνικών προϊόντων και στοχεύει να συνδυαστεί η ανάπτυξη στην περιοχή των Βαλκανίων με μια συντονισμένη προσπάθεια προώθησης των ελληνικών προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού.
Ήδη ο όμιλος συνεργάζεται με περίπου 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων του προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.