Η χρήση σύγχρονων και παραδοσιακών μέσων, όπως η διαδικτυακή πληροφόρηση, η διοργάνωση ημερίδων και η συμμετοχή σε εκθέσεις, αποτελούν τους βασικούς άξονες του σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της περιφέρειας Θεσσαλίας την περίοδο 2011-2013.
Το σχέδιο δράσης, παρουσιάστηκε σήμερα στους εκπροσώπους των εμπλεκομένων φορέων στο πλαίσιο ανοιχτής διαβούλευσης στο κτίριο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας στη Λάρισα.
Την παρουσίαση έκαναν εκπρόσωποι ιδιωτικής εταιρείας που έχει αναλάβει την εκπόνηση σχεδίου μάρκετινγκ για την τουριστική προβολή της περιφέρειας Θεσσαλίας, προϋπολογισμού 1 εκ. ευρώ, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Διαθρωτικό Ταμείο ΕΣΠΑ, μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Θεσσαλία-Στερεά Ελλάδα-Ήπειρος 2007-2013».
Πρόκειται για τη δεύτερη κατά σειρά διαβούλευση που διοργανώνεται για το σκοπό αυτό. Οι ενδιαφερόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να αξιολογήσουν το σχέδιο που παρουσιάστηκε και στη συνέχεια να διατυπώσουν τις προτάσεις και τις απόψεις τους. Την τελική απόφαση για το σχέδιο θα λάβει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση.