Συνεχίστηκε η πτώση της διαφήμισης και τον Σεπτέμβριο παρά τις ελπίδες των στελεχών για σχετική σταθεροποίηση της αγοράς.
Όλα τα μέσα υπέστησαν σημαντικές απώλειες, με τα περιοδικά να σημειώνουν αρνητικό ρεκόρ, δηλαδή 41,66% μείωση σε σχέση με τα έσοδα που καταγράφηκαν τον Σεπτέμβριο του 2011.
Ακολούθησαν οι εφημερίδες με πτώση 32,77%, η τηλεόραση με 28,14% και το ραδιόφωνο με 27,41%. Η συνολική πτώση για τον μήνα είναι 33,34%.
Συγκριτικά με την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2011 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα για το 2012 σημειώνει μεγάλες απώλειες και συγκεκριμένα στον τομέα της τηλεόρασης το ποσοστό είναι 18,14%. Τα περιοδικά βρίσκονται στο 39,15%, οι εφημερίδες στο 30,47% και το ραδιόφωνο στο 29,47%. Το συνολικό ποσοστό πτώσης είναι 29,37% για όλα τα μέσα.
Τα παραπάνω στοιχεία απλώς επιβεβαιώνουν την συνεχιζόμενη κρίση στον χώρο των μέσων η οποία έχει απρόβλεπτες συνέπειες. Οπως εξομολογούνται επικεφαλής του Τύπου, των καναλιών και του ραδιοφώνου αν δεν σταθεροποιηθεί κάπως η κατάσταση με ελπίδα μάλιστα να σημειωθεί έστω και μικρή ανάκαμψη θα έχουμε περαιτέρω συρρίκνωση. Γεγονός που μεταφράζεται σε κλείσιμο τίτλων, απολύσεις, μειώσεις και καθυστερήσεις πληρωμών αλλά και σε δραματική αλλαγή του χάρτη των ελληνικών media.