Συνέχεια στη «φουρτούνα» που έχει ξεσπάσει από το καλοκαίρι στο Αιγαίο μεταξύ της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου (NEL Lines) και της Blue Star Ferries, με φόντο την γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη.
Ο διευθύνων σύμβουλος της NEL Lines Γιάννης Αβραντίνης με δήλωση του στο ΑΠΕ ζήτησε την παραίτηση του προέδρου του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μιχάλη Σακέλη, ο οποίος είναι διεύθυνων σύμβουλος της Blue Star Ferries.
Αφορμή είναι η παρουσία συνηγόρων της Attica Group και της Blue Star Ferries στο πρωτοδικείο της Μυτιλήνης, οι οποίοι ζήτησαν να απορριφθεί το αίτημα της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου και της θυγατρικής της C-Link-Ferries, για συμφωνία με τους πιστωτές της, προκειμένου η εταιρεία, να προχωρήσει σε εξυγίανση.
«Δεν μπορεί να ηγείται πρόεδρος των ακτοπλόων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Blue Star και ταυτόχρονα συνήγοροι της εταιρείας να παρουσιάζονται στο δικαστήριο στη Μυτιλήνη και να ζητούν απόρριψη του αιτήματος για εξυγίανση τη ΝΕΛ, μια μεγάλη εταιρεία που είναι και μέλος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ)» τονίζει σε δήλωσή του, ο Γιάννης Αβραντίνης.
Να σημειωθεί ότι η ακροαματική διαδικασία στο Πρωτοδικείο της Μυτιλήνης, ολοκληρώθηκε την Τρίτη. Το δικαστήριο αφού εξέδωσε ασφαλιστικά μέτρα για προστασία της NEL για υποχρεώσεις προς τρίτους αναμένεται να εκδώσει την απόφαση του στο αίτημα της εταιρείας σε λίγο καιρό.
Κατά την διαδικασία εξετάστηκαν μάρτυρες, ενώ συνήγοροι από την Attica Group Attica και τη Blue Star Ferries αφού κατέθεσαν σχετικά έγγραφα στο δικαστήριο ζήτησαν απόρριψη του αιτήματος της NEL, κάνοντας λόγο «για έννομο συμφέρον του ομίλου, στο πλαίσιο της διαμόρφωσης όρων υγιούς ανταγωνισμού».
Οι νομικοί σύμβουλοι της NEL είπαν ότι η Attica Group και η Blue Star Ferries δεν έχουν κάποιο έννομο συμφέρον να ζητήσουν την απόρριψη του αιτήματος, καθώς σε αυτές δεν υπάρχει καμία οφειλή από τη ΝΕL. Από τα 170 εκατομμύρια ευρώ που οφείλει η NEL τα 110 αφορούν οφειλές σε τράπεζες.
Σύμφωνα με το σχέδιο εξυγίανσης, η NEL και η θυγατρικής της C-Link-Ferries με την απεμπλοκή τους από το μεγαλύτερο μέρος των χρεών τους, θα επιδιώξουν να αποκομίσουν κέρδη από ακτοπλοϊκές ανάγκες που δημιουργούνται περιστασιακά ή μεσοπρόθεσμα, επιδιώκοντας να πάρουν και άλλες άγονες γραμμές.
Επίσης, η NEL προχωρά σε ναύλωση πλοίων της σε διάφορες περιοχές της Μεσογείου, αλλά και των ταχύπλοων της στο εξωτερικό.