Στα «σκαριά» νέο εταιρικό σχήμα – Η έμφαση θα δοθεί, κυρίως, στα sports
Νέος «παίκτης» βρίσκεται προ των πυλών στην ελληνική αγορά της Pay TV. Ένα νέο εταιρικό σχήμα με επιχειρηματικό αντικείμενο την συνδρομητική τηλεόραση είναι στα «σκαριά» και ξεκινά επαφές με το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο, με στόχο να μπει «σφήνα» στις NOVA Forthnet-OTE TV, όχι μόνο για να διεκδικήσει ένα «κομμάτι» από την υπάρχουσα «πίττα», αλλά, να προσπαθήσει ακόμα και να την διευρύνει.
Η έμφαση θα δοθεί, κυρίως, στα sports και ένα δυνατό «όπλο» του νέου «παίκτη» λέγεται ότι θα αποτελέσει η καθιέρωση χαμηλής συνδρομής για το τηλεοπτικό προϊόν που θα προσφέρει.
Ένα επιπλέον στοιχείο που αποκαλύπτεται, σχετικά με την υπόθεση του νέου καναλιού και το γεγονός ότι εξελίσσονται, ήδη, οι συζητήσεις για ένα ισχυρό «πάντρεμα» του νέου σχήματος με «σύμμαχο» ο οποίος έχει αποκτήσει τα αποκλειστικά δικαιώματα μεγάλης εταιρείας παραγωγής από τις Η.Π.Α. για την Ελλάδα και τα Βαλκάνια!
ΟΙ 470.000 ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ
Οι λεπτομέρειες του πλάνου που αναπτύσσει ο νέος «παίκτης» στην ελληνική αγορά της Pay TV θα γίνουν γνωστές στην πορεία, αφού, επί του παρόντος οι επαφές είναι στο «φόρτε» τους.
Όλα δείχνουν ότι σε εποχές κρίσης και ύφεσης για την ελληνική οικονομία, υπάρχουν τομείς και κλάδοι που μπορούν να ξεφύγουν από τον «κανόνα» της σημερινής μίζερης ελληνικής πραγματικότητας στο επιχειρείν και να αναδείξουν νέες ευκαιρίες.
Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα αριθμεί περί τους 470.000 ενεργούς συνδρομητές για τα δυο κανάλια, ένα νούμερο «μικρό», παρότι κάποιοι επικαλούνται την «οπισθοχώρηση» του προγράμματος της ελεύθερης τηλεόρασης λόγω των δραστικών περικοπών που κάνουν οι καναλάρχες, για να συμπεράνουν ότι ανοίγονται νέα πεδία για την συνδρομητική.
Ο OTE TV ανακοίνωσε ότι η συνδρομητική του βάση ξεπέρασε τους 100.000 πελάτες, όταν εκείνη της NOVA έφθασε τους 370.000 στα τέλη του Σεπτεμβρίου και τα δυο κανάλια τοποθετούνται πλέον πάνω από τα όρια των 470.000 συνδρομητών.
Ένα νούμερο που μπορεί να βελτιωθεί πολύ, αν αναλογισθεί κάποιος το ποσοστό έναντι του πληθυσμού της χώρας και την πρόσφατη συρρίκνωση της συνδρομητικής βάσης της NOVA Forthnet.
ΤΟ ΝΕΟ PROJECT
Η είσοδος του νέου «παίκτη» στα δρώμενα της ελληνικής, συνδρομητικής τηλεόρασης αναμένεται να φέρει νέα δεδομένα και να ανακατανείμει την «πίττα».
Μια κίνηση η οποία, παράλληλα, θα αυξήσει τον ανταγωνισμό, σε μια αγορά που αποκτά μεγαλύτερα περιθώρια ανάπτυξης, παρά την κρίση, αφού, για παράδειγμα, ο αριθμός των «εν δυνάμει» πελατών-συνδρομητών μεγαλώνει, όταν ο μέσος πολίτης «υποχρεώνεται» εκ της καταστάσεως να περικόψει τα δικά του έξοδα σε όλα τα επίπεδα και να προτιμήσει την –πιο προσιτή οικονομικά- «οίκοθεν» διασκέδαση μπροστά από την τηλεοπτική συσκευή του σπιτιού του.
Οι επικεφαλής των καναλιών δεν σταματούν να μελετούν και να επανεξετάζουν την τιμολογιακή πολιτική τους και τις προσφορές τους, με βάση τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, προσπαθώντας να ενισχύσουν την θέση τους ή ενίοτε και να «αμυνθούν» από την πιθανή εμφάνιση ενός νέου κινδύνου.
Αυτό είναι βέβαιο ότι θα συμβεί για τους υπάρχοντες «παίκτες» της Pay TV στην Ελλάδα όταν θα υλοποιηθεί το νέο τηλεοπτικό project που έρχεται!