Μιλάει στην DEAL ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας κ. Γιάννης Μαρλαφέκας
Το μεγάλο project του Αιγίου αποτελεί την βασική προτεραιότητα για την βιομηχανία αναψυκτικών Λουξ, αυτή την εποχή, αποκαλύπτει στην DEALnews ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ.Γιάννης Μαρλαφέκας.
Παράλληλα, διευκρινίζει ότι στην παρούσα χρονική στιγμή δεν υπάρχει άμεσο ενδιαφέρον για την δραστηριοποίηση της Λουξ στην εμφιάλωση μπίρας, μετά την σχετική απόφαση της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, αλλά, δεν το αποκλείει για το μέλλον!
Κάτι, μάλλον, δικαιολογημένο, διότι πρόκειται για μια απόφαση που φαίνεται να ελήφθη πιεστικά και παράγοντες της αγοράς δεν διστάζουν να την χαρακτηρίσουν ακόμα και ως επιπόλαιη.
Η ηγεσία της Λουξ στρέφει, ωστόσο, την προσοχή της στο project του Αιγίου και όπως, επίσης, μας λέει ο κ.Γιάννης Μαρλαφέκας προωθούνται επαφές με επενδυτές ανά τον κόσμο, μέσω γραφείων συμβούλων, ικανούς να στηρίξουν την «παραγωγή καινοτόμων νέων, προϊόντων, στον ευρύτερο χώρο του αναψυκτικού χυμού».
Ένα project 33 εκατ. ευρώ που διακρίνεται για την καινοτομία και την μοναδικότητα του και προσφέρει στην Λουξ την ευκαιρία να κεντρίσει το ενδιαφέρον σημαντικών επενδυτών.
Η Λουξ πέτυχε την «απεμπλοκή» του project μετά από προσπάθειες μιας ολόκληρης 3ετίας, τον Αύγουστο του 2011 κι ενώ ο φάκελος για την υπαγωγή του στον προηγούμενο αναπτυξιακό νόμο είχε υποβληθεί από τον ίδιο μήνα του 2008.
Οι χρηματοπιστωτικές συνθήκες οι οποίες επικρατούν στην Ελλάδα δεν επέτρεψαν, ως τώρα, στην ευόδωση του συγκεκριμένου project και ως εκ τούτου η «στροφή» στην αναζήτηση επενδυτών που θα βοηθήσουν την ελληνική εταιρεία να σηκώσει το «βάρος» αυτού, ήταν αναμενόμενη.
ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ- ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Στο θέμα της δυνατότητας εμφιάλωσης ζύθου από εταιρείες αναψυκτικών, η Λουξ αποτελεί έναν «εν δυνάμει» υποψήφιο «παίκτη» της αγοράς μπίρας. Λογικό να το σκεφθεί ο οποιοσδήποτε, για μια εταιρεία η οποία πρωταγωνιστεί στον κλάδο της.
Πριν από 6 μήνες το κράτος επέτρεψε στις ζυθοποιίες να παράγουν αναψυκτικά και πλέον ανοίγει τον δρόμο για να συμβεί και το αντίστροφο, αν βέβαια εξασφαλισθούν οι κατάλληλες προϋποθέσεις και όχι «στο πόδι».
Στην παρούσα φάση η Λουξ, επαναλαμβάνουμε, θεωρεί προτεραιότητα της τα αναπτυξιακά της προγράμματα στον κλάδο που γνωρίζει άριστα και αφήνει ένα «παράθυρο» για την δραστηριοποίηση της στην εμφιάλωση μπίρας, μόνο αν και εφόσον η ίδια γίνει αποδέκτης μιας ανάλογης πρότασης ή συνέργειας «από την άλλη πλευρά».
Η Λουξ διακρίνεται για την ποιότητα των προϊόντων της στον κλάδο του αναψυκτικού, την υπευθυνότητα και την συνέπεια της απέναντι στο καταναλωτικό κοινό και ως εκ τούτου δεν θα ήταν ποτέ διατεθειμένη να ενεργήσει «εν θερμώ» και να «παίξει» με την φήμη της.
Η δραστηριοποίηση της σε ένα νέο τομέα απαιτεί την απαραίτητη εμπειρία και τεχνογνωσία και όπως σχολιάζει στην DEAL ο κ.Γιάννης Μαρλαφέκας «δεν αποκτάται μόνο αν αγοράσεις τα μηχανήματα».
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Το ενδεχόμενο συνεργασίας ή συνεργειών ανάμεσα σε βιομηχανίες αναψυκτικών και ζυθοποιίες εναπόκειται και στις επιχειρηματικές σχέσεις που υπάρχουν και τις «ζυμώσεις», οι οποίες κατά τον κ. Γιάννη Μαρλαφέκα, μπορούν να γίνουν.
Οι αρμόδιοι φορείς θυμήθηκαν μεν να ανασύρουν ξαφνικά από τα συρτάρια κάποια παλιότερα αιτήματα, στο όνομα της ανάπτυξης και του ανταγωνισμού, σε μια κρίσιμη καμπή για την ελληνική οικονομία, αλλά, ταυτόχρονα δεν αναιρείται το γεγονός ότι αίφνης αίρονται όλες οι «ενστάσεις» του παρελθόντος και δίνεται η εντύπωση ότι η νέα διάταξη «χρυσώνει το χάπι».
Η ουσία: τώρα, θα πρέπει να δοθεί χρόνος –τι πιο προφανές- για να αναζητηθούν με προσοχή οι κατάλληλες προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των εταιρειών παραγωγής-εμφιάλωσης ζύθου και αναψυκτικών, αν θέλει κανείς να μιλά επί ρεαλιστικής βάσης και να μην «αερολογεί»!