Μετά από αρκετό διάστημα παρατηρήθηκε μία πιο έντονη δραστηριότητα στον τομέα των αγοραπωλησιών τόσο στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου όσο και στα δεξαμενόπλοια.
Στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLOC, το ‘AMY N’ 322.457 DWT (1997 – Daewoo) αγοράστηκε από την Sinokor, στα $ 25 εκατ.
✏ Στα Capes, το ‘MATILDE’ 161.013 DWT (1997 – Hyundai) πουλήθηκε πάνω από $ 13 εκατ. σε πελάτες της NG Moundreas.
✏ Στα Supramax, το ‘MIMOSA’ 53.556 DWT (2007 – Iwagi Zosen) έχει δεσμευθεί σε πελάτες της Thoresen Thai σε τιμή που δεν έχει επίσημα ανακοινωθεί αλλά εκτιμάται μεταξύ 17 – $ 18 εκατ. Το ‘NANOS’ 50.236 DWT (2002 – Mitsui) αγοράστηκε από πελάτες της Gurita Lines στα $ 14 εκατ. Στα Handymax, το ‘SUNNY GLORIA’ 45.713 DWT (1998 – Tsuneishi Zosen) αγοράστηκε από Έλληνες στα $ 9.7 εκατ. και το ‘ATLANTIC MIGHT’ 42.243 DWT (1985 – Mitsubishi) πουλήθηκε στα $ 3.4 εκατ. με παράδοση τον εκέμβριο 2012 η Ιανουάριο 2013.
✏ Στα Handysize, το ‘ETERNAL CONFIDENCE’ 29.905 DWT (2002 – Shikoku Dock) πουλήθηκε σε Τούρκους στα $ 10.5 εκατ. και το ‘ROYAL RUBY’ 27.601 DWT (1985 – Mitsui) αγοράστηκε από Κινέζους στα $ 2.8 εκατ.
Στον τομέα των tankers γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:
✏ Στα VLCC, πελάτες της Impire Shipping αγόρασαν τα εξής 3 VLCC: το ‘URAL’ 279.999 DWT (2000 – ΙΗΙ) το ‘BW UBUD’ 299.990 DWT (2000 – IHI) κοντά στα $ 30 εκατ. το κάθε ένα και το παλαιότερο ‘TI GUARDIAN’ 290.927 DWT (1993 – Mitsubishi) στα χαμηλά $ 20 εκατ.
✏ Στα Chemicals, το ‘IRENE’ 11.921 DWT (2000 – Kurinura) αγοράστηκε από την Seatrans στα $ 8.5 εκατ. περίπου, το ‘EASTERN EUREKA’ 8.762 DWT (1999 – Shin Kurushima) πουλήθηκε στα $ 6 εκατ. περίπου και το ‘MOUNT TIANZHU’ 9.055 DWT (2011 – China Dongfang) πουλήθηκε σε πελάτες της Tigar Ship Holdings πάνω από $ 7.5 εκατ.