Η SOLID σχεδίασε και υλοποίησε την επετειακή επικοινωνία για τα 65 χρόνια Βιτάμ, στην οποία αποτυπώνεται με συναισθηματική γλώσσα η σχέση αγάπης και απόλαυσης που συνδέει το ιστορικό brand με τα παιδιά και τη διατροφή τους, όλα αυτά τα χρόνια, με μήνυμα «65 ΧΡΟΝΙΑ, όπου παιδί, Βιτάμ»
Η επικοινωνία συγκέρασε έξυπνα τα «γενέθλια» του Βιτάμ με την ενέργεια Κοινωνικής Ευθύνης, σύμφωνα με την οποία για κάθε αγορά της επετειακής συσκευασίας Βιτάμ 700γρ ένα γεύμα προσφερόταν στα Παιδικά Χωριά SOS, ενώ οι καταναλωτές επιβραβεύονταν με 40% περισσότερο προϊόν.
Η καμπάνια έτρεξε σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, με σποτ των 50 και 30 δευτερολέπτων, έχοντας ως δημιουργική καρδιά μια μουσική διασκευή του τρυφερού τραγουδιού «Αν» του Δημήτρη Μητσοτάκη που για τις ανάγκες του Βιτάμ μετατράπηκε σε «Αμ!».
Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι φυσικά ένα παιδί! Ένα 6χρονο κοριτσάκι, ζωηρό, γελαστό, χαρούμενο που σφύζει από υγεία και τσαχπινιά! Πρόκειται για μία καμπάνια συναισθηματική, χαριτωμένη, που προκαλεί χαμόγελα και μας γυρνά όλους πίσω στην παιδική μας ηλικία με ένα τρυφερό jingle που κάνει την καμπάνια memorable από την πρώτη στιγμή!
Η καμπάνια αναπτύχθηκε και σε καταχώριση καθώς και σε χριστουγεννιάτικο tactical με εορταστική προσφορά.