Το πείραμα απέτυχε, αναγκάζεται να παραδεχτεί ο Αυστραλός μεγαλοεκδότης Ρούπερτ Μέρντοχ. Η εφημερίδα The Daily, η οποία παρουσιάστηκε πριν από 21 μήνες ως «η πρώτη εφημερίδα αποκλειστικά για το iPad», κλείνει λόγω έλλειψης συνδρομητών.
«Από το λανσάρισμά της, η The Daily ήταν ένα θαρραλέο πείραμα στις ψηφιακές εκδόσεις αλλά και ένα συναρπαστικό όχημα καινοτομίας» σχολίασε ο Μέρντοχ, διευθύνων σύμβουλος της News Corporation.
«Δυστυχώς, η διαπίστωσή μας ήταν ότι δεν μπορούσαμε να βρούμε αρκετά γρήγορα ένα αρκετά μεγάλο ακροατήριο, το οποίο θα μας έπειθε ότι το επιχειρηματικό μοντέλο θα ήταν μακροπρόθεσμα βιώσιμο» παραδέχτηκε.
Η Daily χρειαζόταν 500.000 συνδρομητές για να αποσβέσει το κόστος της επένδυσης, ωστόσο η ηλεκτρονική εφημερίδα έφτασε να καταγράφει ζημίες 30 εκατ. δολαρίων το χρόνο.
Μόνο 100.000 αναγνώστες είχαν γραφεί συνδρομητές προς 0,99 δολάρια την εβδομάδα ή 39,99 δολάρια το χρόνο.