Στις εταιρείες που αξιοποιούν καλύτερα το ηλεκτρονικό επιχειρείν κατατάσσεται η WIND Ελλάς αποσπώντας τα βραβεία καλύτερης Social Media Strategy και CPC Campaign στα e-volution awards 2013 που πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη συνεχή χρονιά μέσα σε ένα ιδιαίτερα αισιόδοξο και εορταστικό κλίμα.
Η WIND διακρίθηκε στην κατηγορία Social Media Strategy για τις ενέργειες και πρακτικές επικοινωνίας και προβολής των 3 brands της (WIND, F2G, Q) στα δημοφιλέστερα social networks. Με έντονη, δημιουργική και συνεχή παρουσία σε Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Foursquare, Instagram, Linkedin η εταιρεία έχει προσαρμόσει με επιτυχία την social network επικοινωνία της στο ύφος και το target group των 3 brands, τόσο στην εικαστική διαμόρφωση, όσο και στο περιεχόμενο, με την δημιουργία contest strategy για κάθε brand ενώ την έχει ενισχύσει με την δημιουργία applications, cross-platform και cross-device ενεργειών, και διαφημιστικού υλικού.
Βραβεύθηκε επίσης για την πιο αποτελεσματική CPC Campaign καθώς έχει χρησιμοποιήσει με απόλυτη επιτυχία για την προώθησή της, ένα σημαντικό κανάλι online προώθησης των προϊόντων & των υπηρεσιών της, μέσω της πλατφόρμας Google AdWords, αλλά και μέσω της πλατφόρμας των Facebook Ads βελτιώνοντας σημαντικά τους στόχους της. Μέσα από το λογαριασμό Google AdWords και περισσότερες από 85 ενεργές καμπάνιες και το Facebook με πάνω από 32 καμπάνιες η εταιρεία έχει σημειώσει μεγάλη επιτυχία με εντυπωσιακά στοιχεία τόσο σε επίπεδο conversions όσο και επισκέψεων.
Σκοπός του θεσμού e-volution awards είναι να αναδείξει και να βραβεύσει τις βέλτιστες πρακτικές στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Τα βραβεία προκύπτουν ύστερα από διαδικασία αξιολόγησης που θεσμοθέτησε η εταιρεία Boussias Communications σε συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ELTRUN, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και τελούν υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων και του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA).