Δημιουργία του πρώτου καταστήματος της στο Βουκουρέστι εντός του 2014 και γρήγορη ανάπτυξη δικτύου προγραμματίζει η αλυσίδα Jumbo, η οποία, μετά την επέκταση της στην Κύπρο και στη Βουλγαρία, εκτιμά ότι η συγκυρία ευνοεί την, από καιρό, σχεδιαζόμενη διείσδυση στη Ρουμανία.
Η εταιρία διαθέτει ήδη οικόπεδα μεγάλου εμβαδού στην τοπική αγορά, τα οποία σκοπεύει να αξιοποιήσει για τη δημιουργία του δικτύου της.
Σύμφωνα με ρουμανικά ΜΜΕ, η Jumbo σχεδιάζει τη δημιουργία οκτώ καταστημάτων έως το 2016, ενώ προϋπολογίζει ότι ο τζίρος της στην τοπική αγορά μετά την πρώτη φάση ανάπτυξης θα αγγίξει τα 37 εκατ. ευρώ.
H Jumbo ωστόσο εισέρχεται σε μια αγορά η οποία διαθέτει ήδη αναπτυγμένο ανταγωνισμό,καθώς δραστηριοποιούνται οργανωμένες αλυσίδες παιχνιδιών, οι οποίες ωστόσο διαφοροποιούνται τόσο στον τρόπο ανάπτυξης όσο και στο προϊοντικό μίγμα.
Συγκεκριμένα, η αλυσίδα Noriel αποτελεί τη μετεξέλιξη τοπικής εταιρείας παραγωγής παιχνιδιών, η οποία εισήλθε στη λιανική μόλις το 2009. Αποτελεί πλέον μεγάλο εισαγωγέα επώνυμων παιχνιδιών, ενώ το δίκτυο της αναπτύσσεται σε μεγάλα εμπορικά κέντρα.
Η αντίστοιχη αλυσίδα Toyplex, η οποία ιδρύθηκε το 2008, διαθέτει ήδη 15 καταστήματα μικρομεσαίου μεγέθους, με τα μεγαλύτερα εξ αυτών να μην ξεπερνούν τα 1.000 τ.μ. Η εταιρεία ωστόσο διαθέτει ηλεκτρονικό κατάστημα και σκοπεύει την προσεχή διετία να δημιουργήσει ακόμη 13 σημεία πώλησης, ενώ τέλος προετοιμάζει την είσοδο της στη χονδρική ως προμηθευτής μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.
Και οι δύο αλυσίδες, ωστόσο, εστιάζουν στο παιχνίδι και στα παιδικά είδη, αποτελώντας «παραδοσιακούς» παίκτες, ενώ το πρότυπο ανάπτυξης της Jumbo είναι στη λογική της υπεραγοράς, περιλαμβάνοντας ένα εξαιρετικά διευρυμένο προϊοντικό μίγμα και καταστήματα μεγάλου εμβαδού.