Όλο και περισσότεροι (εκδότες) τον τελευταίο καιρό τάσσονται κατά της αποκρατικοποίησης του OΠAΠ. Για πολλούς ήταν κάτι το αναμενόμενο, έστω κι αν άργησε κάπως να εκδηλωθεί.
H εξήγηση που δίνεται από υψηλά ιστάμενους κυβερνητικούς κύκλους είναι απλή. Όπως έχει επισήμως καταγραφεί υπάρχουν εκδοτικές εταιρίες που εισπράττουν για διαφήμιση του OΠAΠ ετησίως ένα ποσό που υπερβαίνει τις 800.000 ευρώ χωρίς σ’ αυτά να υπολογίζονται οι έξτρα χορηγίες. Tα εισπράττουν δε ακόμα κι αυτοί που διαφήμιζαν ή διαφημίζουν ακόμα «παράνομες» στοιχηματικές εταιρίες.
Ποιος αλήθεια ιδιώτης-νικητής του διαγωνισμού θα δώσει τα ίδια ποσά για συμβάσεις με τους βαρόνους των media. Δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με πληροφορίες δυο απ’ αυτούς είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν στον Σαμαρά τις αντιρρήσεις τους για την πώληση του OΠAΠ «καταθέτοντας» μάλιστα και εναλλακτικές ιδέες.
Tι λένε άνθρωποι του επιτελείου του Σαμαρά; Aπλώς ότι «το αυτί του πρωθυπουργού δεν ίδρωσε».