Το σύνθημα της ανάπτυξης δόθηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου, Ζερόμ Λουμπέρ
Συνεχίζεται η μεγάλη «αντεπίθεση» της Carrefour Μαρινόπουλος στην αγορά των σούπερ μάρκετ, με μια επένδυση της τάξης των 60 με 70 εκατομμυρίων ευρώ στην ανάπτυξη, μόνο μέσα στο 2013!
Το σύνθημα έδωσε ο διευθύνοντας σύμβουλος του Ομίλου, ο Ζερόμ Λουμπέρ από την Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την προώθηση του προγράμματος «Καινοτομία Ελληνικού Προϊόντος», με την παρουσία του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη και πολλών επωνύμων του επιχειρηματικού τομέα.
Στο πρόγραμμα ανάπτυξης εντάσσεται η αναδιάρθρωση του δικτύου καταστημάτων, με την αναμόρφωση 5 ή 6 σούπερ μάρκετ εντός του έτους και πιθανώς ενός 7ου το καλοκαίρι.
Σύμφωνα με το Γάλλο επικεφαλής της ελληνικής αλυσίδας, εκφράζεται απόλυτη ικανοποίηση από την εταιρεία για την αποδοτικότητα των τριών καταστημάτων της που ανακαινίστηκαν το 2012 (σε Γέρακα, Άλιμο και Carrefour στο εμπορικό κέντρο Μακεδονία) και έφεραν αύξηση του αριθμού των καταναλωτών στα επίπεδα του 30% αποτελώντας, ένα άκρως ενθαρρυντικό στοιχείο για την ελληνική επιχειρηματικότητα, εν μέσω κρίσης.
Ο κ.Λουμπέρ τόνισε, επίσης, χθες ότι ο Όμιλος θέλει να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας στην αλυσίδα του λιανικού εμπορίου και να στηρίξει την ελληνική επιχείρηση, παρά τις αντίξοες συνθήκες και τις δύσκολες καταστάσεις που επικρατούν στην αγορά.
Το δυσμενές οικονομικό κλίμα δεν φοβίζει την Carrefour Μαρινόπουλος, που έχει εκπονήσει και εφαρμόζει ένα πρόγραμμα επενδύσεων συνολικού ύψους άνω των 250 εκατ. ευρώ για την 3ετία ως το 2014.
Γεγονός, το οποίο την καθιστά ένα από τους ισχυρότερους «πυλώνες» της ελληνικής επιχειρηματικότητας.
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ
Το σχέδιο της επένδυσης προβλέπει ότι τα κεφάλαια διατίθενται, ανάμεσα σε άλλα, υπέρ των πελατών με μειώσεις τιμών σε μία ευρεία γκάμα αγαθών καθημερινής ανάγκης και κάποια θα απορροφηθούν από το δίκτυο πωλήσεων, για την επέκταση και αναβάθμιση του.
Ο Όμιλος επιφυλάσσεται να κάνει προβλέψεις για το «τρέχον» έτος, ωστόσο, θεωρεί πολύ θετικό το ενδιαφέρον που εκδηλώνεται στον τομέα για την ανάπτυξη καταστημάτων τύπου «Express» και «Smile».
Η προώθηση των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων, που συστηματικά προωθεί η αλυσίδα, προσφέρουν εξαγωγικές προοπτικές και όπως πιστεύει ο κ.Λουμπέρ η ελληνική παραγωγή μπορεί να «απορροφηθεί» στα Βαλκάνια, σε σημεία τα οποία έγιναν «αιχμή του δόρατος» κατά την περίοδο των εορτών, όπως το υπερμάρκετ της Carrefour στη Σόφια και τα καταστήματα στο εμπορικό κέντρο Tsarigradsko Chaus-see και στα Σκόπια, που έκαναν διπλάσιες πωλήσεις από το Carrefour στο «Μακεδονία».
Ένα «κομμάτι» της επιχειρηματικής δραστηριότητας του Ομίλου, που λειτουργεί ως ιδανικό «εφαλτήριο» για την επέκταση της Μαρινόπουλος στα Βαλκάνια, με την «στόχευση» να στρέφεται, εκ παραλλήλου, στις αγορές της Κύπρου και της Αλβανίας, χάρη στις ευκαιρίες που παρέχει η αποχώρηση άλλων αλυσίδων από τις συγκεκριμένες χώρες.
Έμφαση δίνεται, ακόμα, στην ανάπτυξη της Carrefour-Μαρινόπουλος στην αγορά της Σερβίας, με «όπλο» το υπερμάρκετ σε υπό κατασκευή εμπορικό κέντρο του Βελιγραδίου, που αναμένεται να «σηκωθεί» το αργότερο ως τις αρχές του 2014.
Ο κ.Λουμπέρ αποκάλυψε ότι ο Όμιλος «επέστρεψε» 100 εκατ. ευρώ στην αγορά το «δύσκολο» 2012 και για την εγχώρια αγορά o σχεδιασμός ανάπτυξης προβλέπει επενδύσεις της τάξης των 100 εκατ. ευρώ, τουλάχιστον, στα επόμενα 2-3 χρόνια.
Μέσα σε αυτή την κοσμογονία, η αμιγώς ελληνική Μαρινόπουλος, που εξαγόρασε το 50% της γαλλικής Carrefour, συνεργάζεται με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, και διαθέτει προϊόντα ελληνικής προέλευσης κατά το 96%.
Πανελλαδικά το δίκτυο του Ομίλου αριθμεί 800 περίπου καταστήματα και απασχολεί 14.000 εργαζομένους, εμφανίζοντας το 2011 τζίρο 1,83 δισ. ευρώ!