Ανώτερα των προσδοκιών εμφανίστηκαν τα κέρδη της Google στο δ΄ τρίμηνο του 2012.
Εξαιρώντας κόστη που συνδέονται με την αύξηση της επισκεψιμότητας, τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 9,83 δισ. δολάρια από 8,13 δισ. ένα χρόνο νωρίτερα, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις αναλυτών έκαναν λόγο για κέρδη 9,6 δισ. δολ.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, η μεγαλύτερη εταιρεία αναζήτησης στον διαδίκτυο εισήγαγε νέες καταχωρήσεις προϊόντων κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου και επωφελήθηκε από την βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος στη διεθνή αγορά.
Το μέσο κόστος ανά “επίσκεψη” χρήστη – ένα κρίσιμο μέγεθος το οποίο καθορίζει την αξία των διαφημίσεων- μειώθηκε 6% σε σχέση με πέρυσι (πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο πτώσης) όμως, αυξήθηκε κατά 15% στο τρίτο τρίμηνο του έτους.