Ανακοίνωση εξέδωσε η περιβαλλοντική οργάνωση Greenpeace, με αφορμή ενημερωτικά διαφημιστικά της ΔΕΗ. Η Greenpeace αναφέρει ότι: «Η ΔΕΗ με τα πρόσφατα διαφημιστικά της σποτάκια προωθεί μία νέα ιστοσελίδα της που “αποκαλύπτει” τι συμβαίνει κάθε φορά που εμείς οι καταναλωτές πατάμε τον διακόπτη ηλεκτρικού ρεύματος. Εντύπωση προκαλεί πώς η ΔΕΗ αποφασίζει να προβάλει μία τόσο πολύ προβληματική και ιδιαιτέρως επιβλαβή για τη δημόσια υγεία, το περιβάλλον και την οικονομία δραστηριότητα, ως κάτι άξιο επαίνου.
Με αφορμή λοιπόν αυτήν τη διαφημιστική εκστρατεία «για την οποία η ΔΕΗ ξόδεψε 3 εκατομμύρια ευρώ για αυτή τη χρονιά» η Greenpeace υπενθυμίζει τη θέση της.
Δηλαδή ότι «ο λιγνίτης δεν μπορεί πια να αποτελεί ενεργειακή επιλογή στον 21ο αιώνα. Θέλουμε μία σύγχρονη, ανταγωνιστική και καθαρή ΔΕΗ, με έμφαση στις ΑΠΕ και τις υπηρεσίες εξοικονόμησης ενέργειας προς τους πολίτες».