Η Google φαίνεται πως έχει πολλά σχέδια για το μέλλον στον τομέα των ηλεκτρονικών πωλήσεων, αφού μετά την εξαγορά των Incentive Targeting και BufferBox τον περασμένο Νοέμβριο, προχώρησε και στην επένδυση ακόμα 125 εκατομμυρίων δολαρίων για την εξαγορά της Channel Intelligence.
Πρόκειται για μία εταιρία διαχείρισης ηλεκτρονικών πωλήσεων, που άνηκε στον όμιλο εταιριών ICG Group και προσφέρει ποικιλία υπηρεσιών στον τομέα του μάρκετινγκ και των πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Στις εταιρίες που έχουν συνεργαστεί με την Channel Intelligence, συγκαταλέγονται το Staples και το Best Buy.
Μάλιστα, στο πρόσφατο παρελθόν, είχε συνεργαστεί και με την Google και το τμήμα Google Shopping και όπως όλα δείχνουν, εκτός απροόπτου η συμφωνία θα επικυρωθεί εντός του πρώτου τριμήνου του 2013.
Μετά την διαρροή της είδησης, εκπρόσωπος της Google δήλωσε πως «θέλουμε να βοηθήσουμε τους καταναλωτές να εξοικονομούν χρόνο και χρήματα, βελτιώνοντας τις ηλεκτρονικές μας υπηρεσίες. Είμαστε βέβαιοι πως η Channel Intelligence θα μας βοηθήσει πάρα πολύ στο να δημιουργήσουμε μία καλύτερη εμπειρία για τους χρήστες μας, αλλά και στις αύξηση των ηλεκτρονικών μας πωλήσεων».