Ιδιαίτερη αποδοχή εμφανίζεται να κερδίζει από το κοινό, στο οποίο απευθύνεται, το “Startup Greece” με πάνω από 4.460 εγγεγραμμένους χρήστες να συμμετέχουν στην “κοινότητά” του.
Το Startup Greece είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα πληροφόρησης, δικτύωσης και συνεργασίας που δημιουργήθηκε και υποστηρίζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης, σε συνεργασία με κοινότητες νέων επιχειρηματιών, με στόχο την ανάδειξη και την υποστήριξη ιδιαίτερα της νέα γενιάς επιχειρηματιών στην Ελλάδα.
Η σελίδα του στο facebook έχει δεχτεί πάντω από 4.850 likes, έχει 5.400 followers στο twitter και πάνω από 380.000 μοναδικούς επισκέπτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Μικρών και Μεσαίων Επιχειρήσεων της Γενικής Γραματείας Βιομηχανίας (ΓΓΒ) του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων που ανέφερε στη διάρκεια συνέντευξης ο διευθυντής του κ. Δ. Τσαγκρής.
Το κοινό στο οποίο απευθύνεται το Startup Greece είναι κυρίως νέοι επιχειρηματίες που έχουν προσανατολισμό προς την καινοτομία και τη συνεργασία, οι οποίοι αξιοποιούν το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την επικοινωνία τους.
Το Startup Greece είναι δίγλωσσο (αγγλικά και ελληνικά) και επιδίωξη είναι μέσα από αυτή την πλατφόρμα, δημόσια διοίκηση να συναντήσει αυτό το κοινό των πολιτών, στο διαδίκτυο, το facebook, το twitter, το YouTube, τα blogs, και να του προσφέρει υπηρεσίες στη δική του γλώσσα.