Οι διαφορές σε σχέση με το τυπικό A6 Avant είναι λίγες αλλά κραυγαλέες καθώς η τροποποιημένη γρίλια δεν αποκαλύπτει τόσα, όσο οι μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φουσκωμένα φτερά με τους γεμάτους θόλους.
Στη… ζυγαριά κρύβεται η πρώτη σημαντική βελτίωση για το νέο RS6 και αφορά την ελάττωση του βάρους κατά 100 κιλά που είναι κρίσιμο μέγεθος για ένα σπορ μοντέλο, έστω και με μεγάλο χώρο αποσκευών. Κάτω από το καπό υπάρχει το δεύτερο σπουδαίο νέο και αφορά την υιοθέτηση του τεχνολογικά εξελιγμένου τετράλιτρου V8 TFSI, ο οποίος αντικαθιστά τον 5λιτρο V10 bi-turbο.
Ο μικρός αποδίδει 560 ίππους και 700Nm ροπής τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1750 έως τις 5500rpm και χαρίζει επιδόσεις που θα λατρέψουν οι fun της autobahn. Μόλις 3,9 sec απαιτούνται για την επιτάχυνση στα πρώτα 100 km/h και ανάλογα το πακέτο οδήγησης, η τελική ανεβαίνει από τα 250km/h του νορμάλ στα 280km/h με το Dynamic ή τα 305km/h με το πακέτο Dynamic plus.
Τα υπόλοιπα καλά νέα για το νέο RS6 Avant αφορούν τις αεροαναρτησεις οι οποίες έχουν αυτόματη ρύθμιση της απόσβεσης αλλά και της απόστασης από το έδαφος ώστε να χαρίζουν απόλυτη πρόσφυση σε κάθε ανάγλυφο του δρόμου.
Σε αυτό συμβάλουν και η τετρακίνηση τύπου quattro και το 8τάχυτο tiptronic, ενώ για την ακινητοποίηση, τις «άγκυρες» ρίχνουν οι εξαπίστονες δαγκάνες σε δίσκους 390mm ή προαιρετικά στους κεραμικούς δίσκους 410mm που προσφέρονται με το ανάλογο τίμημα.
Στη Γενεύη στέκεται λαμπερό στο περίπτερο της Audi και όσοι πιστοί μπορούν να βάλουν την παραγγελία τους επιλέγοντας από την ενδιαφέρουσα λίστα του εξοπλισμού το standard MMI και το high-end ηχοσύστημα που ταιριάζει απόλυτα με τον εκδρομικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.