Συνάντηση επιχειρηματικής συνεργασίας πραγματοποιήθηκε στον Πειραιά μεταξύ των εταιρειών Wallenlus Wilhelmsen Logistics, την οποία εκπροσώπησαν οι κ.κ. Ε. Noklebye, N. Bryan, την Eugenidis Group από την οποία συμμετείχε ο κ. Δ. Πετρέλλης, και το Σκανδιναυικό Πρακτορείο όπου εκπροσώπησαν οι κ.κ. Ι. Τζαβάρας, Γ. Ξυδέας με τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. και την Ο.Λ.Π. Logistics Α.Ε.
Το κεντρικό θέμα που απασχόλησε τη συνάντηση αφορούσε στη συνεργασία σε θέματα βιομηχανίας μεταφοράς οχημάτων.
Με βάση τις θετικές προοπτικές για το car-terminal στην επόμενη 5ετία όλες οι πλευρές εξέφρασαν την επιθυμία μιας στενότερης συνεργασίας, η οποία θα είναι αμοιβαία επωφελής.
Η WWL θα συνεισφέρει στον εκσυγχρονισμό του νέου μεγάλου car-terminal με μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας σε θέματα λειτουργίας και ασφάλειας.
Όπως είναι γνωστό το Δ.Σ. του Ο.Λ.Π. Α.Ε. έχει ήδη αποφασίσει στο πλαίσιο του επανασχεδιασμού του εμπορικού λιμένα Ηρακλέους, τη δημιουργία άμεσα ενιαίου car-terminal 145.000 τ.μ. ενώ μετά τις αλλαγές που θα γίνουν στον προβλήτα Γ2, θα δημιουργηθεί ένα ακόμα terminal 150.000 τ.μ.
Ήδη την 1η Φεβρουαρίου 2011 ξεκινάει η κατασκευή του ενιαίου car-terminal στο Ικόνιο έκτασης 145.000 τ.μ., το οποίο θα δοθεί προς χρήση την 1η Απριλίου 2011.
Υπογραμμίζεται δε ότι στο νέο ενιαίο car-terminal εγκαθίσταται μέχρι το τέλος του 2011 ο νέος επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός μεταφοράς φορτίων και οχημάτων, ενώ στις νέες αποβάθρες θα εξυπηρετούνται δύο επιπλέον μεγάλα πλοία μεταφοράς οχημάτων.
Σύμφωνα με στοιχεία του Ο.Λ.Π. Α.Ε. το transit μεταφορικό φορτίο οχημάτων ανήλθε το 2010 σε 246.802 οχήματα, έναντι 103.166 του 2009, σημειώνοντας παρά την κρίση, αύξηση 139,2%.
Το συνολικό φορτίο σημείωσε αύξηση 37,6% το 2010. Οι σκανδιναυικές γραμμές είναι η leader εταιρεία του Πειραιά στη μεταφορά transit οχημάτων, αφού από τα 246.802 οχήματα μετέφερε τα 156.884.
Δηλώνοντας την ικανοποίηση του για τις θετικές συνομιλίες, ο Γιώργος Ανωμερίτης υπογράμμισε ότι «το 2011 θα είναι έτος αναμόρφωσης τόσο της κρουαζιέρας, όσο και του car terminal, δύο τομέων πλέον για τον Ο.Λ.Π. υψηλής προτεραιότητας και μετά από χρόνια κερδοφορίας. Στον χώρο του car terminal, ο Πειραιάς, όπως προκύπτει από τις οικονομικές μας μελέτες, θα μετατραπεί στο σημαντικότερο λιμάνι μεταφοράς transit οχημάτων της Μεσογείου για πολλούς προορισμούς, κυρίως όμως της Ασίας, αφού δεδομένων των τιμών των καυσίμων, ο Πειραιάς είναι το πλέον οικονομικό λιμάνι μετά το Σουέζ, τόσο για φορτία προς την Ευρώπη και τη Β. Αφρική, όσο και για τη Μαύρη Θάλασσα».