Συνάντηση επιχειρηματικής συνεργασίας με εκπροσώπους εταιρειών αποθήκευσης και μεταφοράς είχε σήμερα στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς η διοίκηση του Οργανισμού, καθώς ξεκινάει την 1η Φεβρουαρίου 2011 η κατασκευή του ενιαίου car-terminal στο Ικόνιο έκτασης 145.000 τ.μ., που θα δοθεί προς χρήση την 1η Απριλίου 2011.
Με βάση τις θετικές προοπτικές για το car-terminal στην προσεχή 5ετία και οι δύο πλευρές εξέφρασαν την επιθυμία μιας στενότερης συνεργασίας, η οποία θα είναι αμοιβαία επωφελής.
Οι σκανδιναβικές γραμμές WWL θα συνεισφέρουν στον εκσυγχρονισμό του νέου μεγάλου car-terminal με μεταφορά τεχνογνωσίας και εμπειρίας σε θέματα λειτουργίας και ασφάλειας.
Πρέπει να υπογραμμισθεί ότι στο νέο ενιαίο car-terminal εγκαθίσταται μέχρι το τέλος του 2011 ο νέος επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός μεταφοράς φορτίων και οχημάτων, ενώ στις νέες αποβάθρες θα εξυπηρετούνται δύο επιπλέον μεγάλα πλοία μεταφοράς οχημάτων.
Όπως είναι γνωστό, το Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε. έχει ήδη αποφασίσει στο πλαίσιο του επανασχεδιασμού του εμπορικού λιμένα Ηρακλέους τη δημιουργία άμεσα ενιαίου car-terminal 145.000 τ.μ., ενώ μετά τις αλλαγές που θα γίνουν στον προβλήτα Γ2, θα δημιουργηθεί ένα ακόμα terminal 150.000 τ.μ.
Πρέπει να υπογραμμισθεί επίσης ότι στο νέο ενιαίο car-terminal εγκαθίσταται μέχρι το τέλος του 2011 ο νέος επιλιμένιος σιδηροδρομικός σταθμός μεταφοράς φορτίων και οχημάτων, ενώ στις νέες αποβάθρες θα εξυπηρετούνται δύο επιπλέον μεγάλα πλοία μεταφοράς οχημάτων.
Επιπλέον, ο ΟΛΠ Α.Ε. γνωστοποίησε ότι το transit μεταφορικό φορτίο οχημάτων ανήλθε το 2010 σε 246.802 οχήματα, έναντι 103.166 του 2009, σημειώνοντας παρά την κρίση αύξηση 139,2%. Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το συνολικό φορτίο σημείωσε αύξηση 37,6% το 2010. Οι σκανδιναβικές γραμμές (WWL) είναι η leader εταιρία του Πειραιά στη μεταφορά transit οχημάτων, αφού από τα 246.802 οχήματα μετέφερε τα 156.884.
Δηλώνοντας την ικανοποίησή του για τις θετικές συνομιλίες, ο Γιώργος Ανωμερίτης υπογράμμισε ότι «το 2011 θα είναι έτος αναμόρφωσης τόσο της κρουαζιέρας όσο και του car terminal, δύο τομέων πλέον για τον ΟΛΠ υψηλής προτεραιότητας και ύστερα από χρόνια κερδοφορίας.
Στο χώρο του car-terminal, ο Πειραιάς, όπως προκύπτει από τις οικονομικές μας μελέτες, θα μετατραπεί στο σημαντικότερο λιμάνι μεταφοράς transit οχημάτων της Μεσογείου για πολλούς προορισμούς, κυρίως όμως της Ασίας, αφού δεδομένων των τιμών των καυσίμων, ο Πειραιάς είναι το πλέον οικονομικό λιμάνι μετά το Σουέζ, τόσο για φορτία προς την Ευρώπη και τη Β. Αφρική όσο και για τη Μαύρη Θάλασσα».