Κερδοφόρο ήταν το 2012 για την Inform – Λύκος. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν τις εταιρείες: INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε., LYKOS PAPERLESS SOLUTIONS Α.Ε., ALBANIAN DIGITAL PRINTING SOLUTIONS Sh.p.k., καθώς επίσης και τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις των εταιρειών TERRANE LTD (INFORM LYKOS SA – Ρουμανία) και SAGIME GMBH (Austria Card GmbH – Αυστρία).
Κατά την χρήση του 2012, οι ενοποιημένες πωλήσεις διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα, ενώ όλα τα μεγέθη της κερδοφορίας του Ομίλου παρουσιάζονται αυξημένα.
Η βελτίωση των αποτελεσμάτων επιτεύχθηκε κυρίως μέσω του εκτενούς προγράμματος αναδιοργάνωσης των λειτουργιών του Ομίλου, στα πλαίσια του οποίου στην διετία 2011 – 2012, επιτεύχθηκε εξοικονόμηση των λειτουργικών εξόδων κατά €9,8 εκατ. ή 16%. Τα βασικά μεγέθη του Ομίλου παρουσιάζονται ακολούθως:
Οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε €98,8 εκατ. έναντι € 102,8 εκατ. το 2011, σημειώνοντας οριακή μείωση 3,9% σε σύγκριση με το 2011.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου, βελτιώθηκαν κατά €1,9 εκατ. ή 24,1% και έφθασαν τα €9,6 εκατ., έναντι €7,7 εκατ. το 2011.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων (EBIT), αυξήθηκαν κατά €2,4 εκατ. ή 116,9% και έφθασαν τα €4,5 εκατ., έναντι €2,1 εκατ. το 2011.
Τα κέρδη προ φόρων (ΕΒΤ) του Ομίλου, έφθασαν τα € 3,6 εκατ. έναντι €0,7 εκατ. το 2011, βελτιωμένα κατά € 2,9 εκατ. ή 390,3%.
Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά φόρων (ΕΑΤ), ανήλθαν σε €2 εκατ. έναντι ζημιών €0,5 εκατ. το 2011, αυξημένα κατά €2,5 εκατ.
Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά φόρων, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) του Ομίλου, βελτιώθηκαν κατά €2,9 εκατ. και διαμορφώθηκαν σε €2 εκατ., έναντι ζημιών €0,9 εκατ. το 2011.
Ειδικότερα, όσον αφορά την πορεία των εργασιών ανά γεωγραφικό τομέα:
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις της μητρικής εταιρίας INFORM Π. ΛΥΚΟΣ Α.Ε. για το 2012, παρουσίασαν οριακή μείωση κατά 3,9% σε σύγκριση με το 2011, και ανήλθαν σε € 26,6 εκατ., έναντι € 27,7 εκατ. το 2011. Παρά την οριακή μείωση των πωλήσεων σε αξίες πώλησης, η μητρική εταιρεία, μέσω της ανταγωνιστικότερης εμπορικής πολιτικής την οποία ακολούθησε, πέτυχε να αυξήσει τον όγκο πωλήσεών της σε μια συρρικνούμενη αγορά, με αποτέλεσμα την αύξηση των μεριδίων της και την ισχυροποίηση της ηγετικής της θέσης. Ως αποτέλεσμα της αύξησης του όγκου πωλήσεων, σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση των λειτουργικών εξόδων, η εταιρεία επέστρεψε σε τροχιά λειτουργικής κερδοφορίας, με τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) να διαμορφώνονται σε κέρδη € 0,4 εκατ., έναντι ζημιών ύψους € 2,4 εκατ. το 2011.
Στην Αυστρία, οι πωλήσεις της θυγατρικής Austria Card GmbH για το 2012, ανήλθαν σε € 54,6 εκατ., έναντι € 58,7 εκατ. το 2011, μειωμένες κατά 7% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση. Η εν λόγω μείωση, οφείλεται στο γεγονός ότι το 2012 δεν ήταν χρονιά μαζικών ανανεώσεων των Αυστριακών τραπεζικών καρτών. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2012, υποχώρησαν κατά 12,1% στα € 8,5 εκατ., έναντι € 9,7 εκατ. το 2011, επηρεασμένα από εφάπαξ κόστη ύψους € 0,8 εκατ. της αρχικής εγκατάστασης των νέων κέντρων παραγωγής και προσωποποίησης καρτών στην Ρουμανία και στην Πολωνία.
Στην Ρουμανία, οι πωλήσεις της θυγατρικής INFORM LYKOS S.A., αυξήθηκαν οριακά κατά 0,7% σε σύγκριση με το 2011 στο νόμισμα παρουσίασης ευρώ και ανήλθαν σε € 21,8 εκατ., έναντι € 21,6 εκατ. το 2011, ως αποτέλεσμα της ανταγωνιστικότερης εμπορικής πολιτικής που ακολούθησε η εταιρεία, μέσω της οποίας πέτυχε αύξηση του όγκου πωλήσεών της, αύξηση των μεριδίων της και ισχυροποίηση της ηγετικής της θέσης στην αγορά. Ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων, σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση των λειτουργικών εξόδων, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) του 2012, αυξήθηκαν κατά 135,6% σε σύγκριση με το 2011 και ανήλθαν σε € 0,5 εκατ., έναντι € 0,2 εκατ. το 2011.
Ο Όμιλος το 2012, συνέχισε να δημιουργεί θετικές ελεύθερες ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες, οι οποίες ανήλθαν σε € 3,7 εκατ. Ο δανεισμός μειώθηκε κατά € 0,8 εκατ. σε σύγκριση με το τέλος του 2011. Τα δε ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε € 7,7 εκατ. έναντι € 12,9 εκατ. σε σύγκριση με το 2011, μειωμένα κατά € 5,2 εκατ., τα οποία χρησιμοποιήθηκαν κυρίως για τον πάγιο εξοπλισμό των νέων κέντρων παραγωγής και προσωποποίησης καρτών στην Ρουμανία και στην Πολωνία.
Όπως δήλωσε ο Παναγιώτης Σπυρόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, «Κατά την χρήση του 2012, οι ενοποιημένες πωλήσεις διατηρήθηκαν σε υψηλά επίπεδα, ενώ παράλληλα ο Όμιλος βελτίωσε όλα τα μεγέθη της κερδοφορίας του. Ο Εκτυπωτικός Κλάδος επέστρεψε σε τροχιά λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA), ως αποτέλεσμα ενός μείγματος ανταγωνιστικότερης εμπορικής πολιτικής, αύξησης μεριδίων και ισχυροποίησης της ηγετικής του θέσης στην αγορά, σε συνδυασμό με την εξοικονόμηση των λειτουργικών εξόδων, η οποία επιτεύχθηκε στα πλαίσια ενός εκτενούς προγράμματος αναδιάρθρωσης. Ο Κλάδος κατασκευής και προσωποποίησης Έξυπνων Καρτών, διατήρησε τα μεγέθη της λειτουργικής κερδοφορίας του, ενώ, μέσω των νέων επενδύσεών του, σε κέντρα παραγωγής και προσωποποίησης καρτών στην Ρουμανία και στην Πολωνία, σε νέες αγορές, καθώς επίσης και σε νέες τεχνολογίες, ισχυροποίησε την ηγετική του θέση στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης των πωλήσεων και των μεριδίων αγοράς του».