Το γκραν πρι της Μαλαισίας μπορεί να πέρασε στην Ιστορία, ωστόσο τα όσα συνέβησαν στους τελευταίους γύρους τάραξαν για ακόμη μια φορά τα φαινομενικά ήρεμα νερά της Red Bull.
Η ανυπακοή του Σεμπάστιαν Φέτελ και οι χειρονομίες του Μαρκ Γουέμπερ στην πίστα της Σεπάνγκ έβαλαν σε μπελάδες τους υπεύθυνους των «κόκκινων ταύρων», οι οποίοι βέβαια έχουν βρεθεί σε παρόμοια θέση και στο παρελθόν, αφού η «φαγούρα» των δύο πιλότων κρατά χρόνια.
Ας θυμηθούμε τις ωραίες στιγμές των «κόκκινων ταύρων»…
Το πρώτο περιστατικό συνέβη μόλις τη δεύτερη χρονιά της συνεργασίας τους στο γκραν πρι της Κωνσταντινούπολης το 2010, όταν οι δύο πιλότοι συγκρούστηκαν με το Φέτελ να εγκαταλείπει και τον ομόσταβλό του να χάνει την πρωτοπορία του και να βλέπει την καρό σημαία από την τρίτη θέση.
Τρία γκραν πρι μετά τη… μάχη της Τουρκίας ο Μαρκ Γουέμπερ ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου του Σίλβερστοουν.
Ο Αυστραλός με το που πέρασε τη γραμμή του τερματισμού με αρκετή δόση ειρωνείας είπε στη Red Bull πως δεν τα πήγε άσχημα για δεύτερος πιλότος.
Ωστόσο, το βρετανικό γκραν πρι φαίνεται πως ξυπνά άγρια ένστικτα στους «ταύρους», αφού και το 2011 γλίτωσαν στο παρά πέντε τα χειρότερα. Ο Κρίστιαν Χόρνερ ενημέρωνε μέσω του team radio συνεχώς τον τρίτο Μαρκ Γουέμπερ να διατηρήσει τη διαφορά από το δεύτερο Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο Αυστραλός παρά το γεγονός ότι πίεσε τον ομόσταβλό του στη συνέχεια υπάκουσε.
Το κερασάκι στην τούρτα μπήκε στο γκραν πρι της Μαλαισίας. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν υπάκουσε την εντολή της ομάδας του, η οποία τους προέτρεπε να διατηρήσουν τη θέση τους και να μην επιβαρύνουν τα ελαστικά τους, προσπερνώντας το Μαρκ Γούεμπερ με αρκετά επικίνδυνο τρόπο.
Ο αυστραλός πιλότος πέρα από την πρώτη θέση, έχασε και τη ψυχραιμία του. Ο τρεις φορές Παγκόσμιος πρωταθλητής ζήτησε συγγνώμη, ωστόσο όλα δείχνουν πως η υπόθεση δεν θα κλείσει εδώ.