Η μοτοσυκλέτα για την οποία μόλις έδωσε επίσημα στοιχεία στη δημοσιότητα η BMW, βασίζεται στο F800GS που επίσης δεν λέει όχι και στο χώμα. Απλά το Adventure πάει τα πράγματα λίγο πιο μακριά, λόγω αυξημένης αυτονομίας.
Γενικά το Adventure είναι σε όλα «πιο», σε σχέση με το απλό GS. Πιο ψηλό κατά ένα εκατοστό στη σέλα. Πιο βαρύ κατά 15 κιλά. Έχει πιο μακριές αναρτήσεις, πιο μεγάλη ζελατίνα και «πιο πολύ» εξοπλισμό.
Εκτός του στάνταρ ABS, τα μαρσπιέ είναι πιο μεγάλα και έχουν πιο άγριο προφίλ δοντιών, υπάρχουν πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, και σχάρα με βάσεις για βαλίστες, που λειτουργεί επίσης και ως προστατευτικό του ρεζερβουάρ.
Η έκδοση Adventure φορά πάντα τον ευχάριστο και ζωντανό κινητήρα που κινεί όλα τα 800άρια της εταιρείας. Είναι δικύκινδρος, υγρόψυκτος, τροφοδοτείται με ψεκασμό και αποδίδει 85 ίππους και 8,4 χλγμ ροπής.
Η κατανάλωσή του είναι εντυπωσιακά χαμηλή με αποτέλεσμα τα 24 λίτρα να επαρκούν για σχεδόν 450 χλμ. Το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και τα λάστιχα είναι τακουνάτα Continental.
Αρνητικό στην όλη υπόθεση, ότι ο εξτρά εξοπλισμός έχει αυξήσει το βάρος κατά 15 ολόκληρα κιλά -στα 229.
Με μια ματιά οι διαφορές από το νορμάλ F800GS
Μοντέλο BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure
Ρεζερβουάρ 16 litres 24 litres
Ύψος σέλας 880 mm 890 mm
Χαμηλή σέλα 850 mm 860 mm
Ακόμη πιο χαμηλή σέλα ναι, 820 mm όχι
Βάρος (πλήρης) 214 kg 229 kg
Μέγιστο φορτίο 230 kg 225 kg
Διαστάσεις ΜxΠxΥ 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm
Κατανάλωση 90 / 120 km/h 3,8 / 5,2 λτ 4,3 / 5,7 λτ