Τα e-corners δημιούργησε η Citibank, με στόχο να βελτιώσει την εμπειρία του πελάτη, αφού θα μπορεί να εξυπηρετείται άμεσα μόνος του, μέσα από τα ηλεκτρονικά δίκτυα.
Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωσή της, τα e-corners είναι χώροι εργασίας εξοπλισμένοι με συσκευές τελευταίας τεχνολογίας, στελεχωμένοι από άρτια εκπαιδευμένους e-Specialists, που μυούν τους πελάτες στα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης.
Στα e-corners παρέχεται ενημέρωση των πελατών σχετικά με τις πολλαπλές επιλογές εξυπηρέτησής τους μέσα από τα ηλεκτρονικά κανάλια, ανά τύπο συναλλαγής και προσφέρονται λύσεις με βάση τις ανάγκες του πελάτη.
Διαθέτουν state of the art εξοπλισμό, ειδικό γραφείο για τον e-Specialist με iPad και iPhone, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες να εκπαιδευτούν και εξοικειωθούν με το e-Banking και το mobile banking. Tα e-corners έχουν τοποθετηθεί ως shop-in-shop σε 5 καταστήματα, (Αμαρουσίου, Όθωνος, Βούλας, Πειραιά και Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη), ενώ έχουν ήδη λάβει το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού» των e-volutions Awards.
Στα 200 χρόνια της ιστορίας της, η Citi πρωτοπορεί και επενδύει στις νέες τεχνολογίες, αναπτύσσοντας διαρκώς νέες υπηρεσίες και κανάλια, πάντα με γνώμονα τις ανάγκες και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών της. Είναι η τράπεζα που το 1977 έφερε στην αγορά των ΗΠΑ το πρώτο ΑΤΜ, το 2010 πρώτη διεθνώς εγκαινίασε το «έξυπνο κατάστημα» στην Ιαπωνία ενώ το 2011 συνεργάστηκε με τη Google & την MasterCard για τη δημιουργία του Google Wallet.
Η Citibank εξυπηρετεί πάνω από 200 εκατομμύρια πελάτες σε 1000 πόλεις σε 160 χώρες, και έχει αναπτύξει μια σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες όπως το e-Banking, το Global Banking, το Mobile Banking, το Phone Banking, την υπηρεσία e-Statement, και Citi Alerts ενώ διαθέτει το Δίκτυο ATM και το Αυτοματοποιημένο Τηλεφωνικό Κέντρο, που προσφέρουν στους πελάτες της μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως:
• 24/7 εξυπηρέτηση
• Συναλλαγές εύκολα και γρήγορα
• Περισσότερες επιλογές
• Δωρεάν συναλλαγές