Η Opel έχει αποφασίσει να αλλάξει τα πάντα σε ό,τι αφορά τους κινητήρες και βρίσκεται ήδη στην αρχή του δρόμου. Μετά το Cascada και το Zafira Tourer σειρά πήραν οι τρεις εκδόσεις αμαξώματος του Astra και ο 1.6 SIDI (Spark Ignition Direct Injection) φιλοδοξεί να δώσει νέα ώθηση στις πωλήσεις.
Ο κινητήρας νέας γενιάς κατατάσσεται στην κορυφή της γκάμας βενζινοκινητήρων που διατίθενται για την οικογένεια Astra και αντικαθιστά τον προηγούμενο 1.6 Turbo.
Παράγει εξαιρετικά υψηλή μέγιστη ροπή που φτάνει τα 280Nm (50Nm περισσότερα του προκατόχου του), που είναι διαθέσιμη από τις 1.650rpm (προηγούμενη γενιά αντίστοιχα: 2.200rpm).
Παράλληλα συγκρινόμενος με τους ανταγωνιστικούς κινητήρες απόδοσης από 150 έως 180ps που κινούν μικρομεσαία hatchback, ο 1.6 SIDI αποδίδει 12% περισσότερη ροπή.
Ταυτόχρονα, με κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με το Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης NEDC (New European Driving Cycle) μόλις 5,9 lit/100km (5θ και sedan), τα νέα Astra με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo χρειάζονται έως και 14% λιγότερη βενζίνη από τα προηγούμενα μοντέλα.
Εντυπωσιακή είναι η βελτίωση στα οδηγικά χαρακτηριστικά, καθώς ο νέος κινητήρας επιταχύνει από τα 80 στα 120km/h σε 8,8 δευτ., σχεδόν δύο δευτερόλεπτα ταχύτερα από τον προκάτοχο.
Το 5θ Astra 1.6 SIDI Turbo είναι διαθέσιμο για παραγγελία, με τιμές που ξεκινούν από 20.720 ευρώ και 21.820 ευρώ για το Astra Sports Tourer με παρόμοιο εξοπλισμό.
Το τετράθυρο Astra sedan με κινητήρα 1.6 SIDI Turbo θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο.