Αρχές Ιουνίου έχει ειπωθεί από τα επίσημα χείλη στον Ολυμπιακό πως θα αρχίσουν οι συζητήσεις και διαπραγματεύσεις με ποδοσφαιριστές και αυτή η ημέρα πλησιάζει.
Οι «ερυθρόλευκοι» αναμένεται να βάλουν κάτω τον σχεδιασμό που έχει κάνει ο Μίτσελ προκειμένου να δουν πως και ποιους θα «χτυπήσουν».
Τα ονόματα που έχουν γραφτεί είναι όντως πολλά αλλά υπάρχουν πλέον συγκεκριμένοι στόχοι, άλλοι δύσκολοι και άλλοι ευκολότεροι. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Πρώτο όνομα αυτό του Μισίμοβιτς. Ο Βόσνιος μεσοεπιθετικός είναι ό,τι πρέπει για τον Ολυμπιακό, κλασσικό «δεκάρι» και σκέφτεται την επιστροφή του στα ευρωπαϊκά γήπεδα αλλά το κασέ του είναι υψηλό. Επιπλέον, η ομάδα του στην Κίνα φέρεται να θέλει χρήματα για να τον αφήσει ελεύθερο και όπως γίνεται αντιληπτό η περίπτωση του θεωρείται δύσκολη.
Η άλλη δύσκολη περίπτωση είναι εκείνη του Πέδρο Λεόν. Ο Ισπανός είναι αναμφισβήτητα ποιοτικός παίκτης και θα ανεβάσει επίπεδο τους Πειραιώτες αν έρθει αλλά πρώτον μέχρι στιγμής δεν έχει δείξει «ζεστός» με την προοπτική να συνεχίσει την καριέρα του στην Ελλάδα και δεύτερον τα χρήματα που ζητά η Ρεάλ Μαδρίτης είναι απαγορευτικά (κοντά στα 6 εκατ. ευρώ). Βέβαια, ο Μίτσελ που έχει καλές σχέσεις με τους «μερένχες» μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση.
Οι ποδοσφαιριστές που φαίνεται να είναι πιο εύκολοι στόχοι είναι οι Βερδού και Αλβάρες. Ο Ισπανός τεχνικός έχει δει και τον μέσο αλλά και τον τερματοφύλακα και τους έχει βάλει ψηλά στην λίστα του. Οι παραπάνω παίκτες δεν τα βρήκαν με την Εσπανιόλ αλλά τα πράγματα έχουν ως εξής: για τον πρώτο, ο οποίος έκανε εξαιρετική χρονιά, ενδιαφέρονται και άλλες ομάδες της Πριμέρα Ντιβιζιόν και για τον δεύτερο δεν έχει παρθεί ακόμη η τελική απόφαση αν τελικά χρειάζεται απόκτηση γκολκίπερ ειδικά από την στιγμή που μείνουν Κάρολ και Μέγιερι.
Τέλος, στα σχέδια του Μίτσελ συμπεριλαμβάνεται και η απόκτηση ενός αμυντικού μέσου. Σύμφωνα με δημοσιεύματα ο «εκλεκτός» φαίνεται να είναι ο Σαλίφ Σανέ της Νανσί. Πρόκειται για πανύψηλο (1.94 μ.), αμυντικό χαφ, 23 ετών, έπαιξε αρκετά καλά φέτος αλλά τελικά η ομάδα του δεν απέφυγε τον υποβιβασμό και αυτός μάλιστα είναι ο λόγος που τον πουλάει.