Μέχρι τον Σεπτέμβριο αναμένεται να έχουν εγκατασταθεί στους κεντρικούς και τερματικούς σταθμούς του μετρό συστήματα ασύρματου ίντερνετ, έτσι ώστε οι επιβάτες αναμένοντας τους συρμούς ή ακόμα και ταξιδεύοντας μέσα σε αυτούς να έχουν την δυνατότητα να σερφάρουν από τα κινητά, τις ταμπλέτες ή τα λάπτοπ τους.
Παράλληλα, προχωράει η εγκατάσταση ενός δικτύου περίπου χιλίων «ευφυών» στάσεων λεωφορείων και τρόλεϊ στην ελληνική πρωτεύουσα. Μέσω της τεχνολογίας οι επιβάτες θα μπορούν να πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από οθόνες, καθώς και εναλλακτικά από το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους.
Εντός του Ιουλίου το υπουργείο Υποδομών αναμένει και τις δεσμευτικές προσφορές για το έργο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Το σύστημα θα καθιερωθεί το συντομότερο δυνατό και θα αποτελείται από αυτόματες πύλες εισόδου – εξόδου, με στόχο τη μετατροπή του σε κλειστό, για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της λαθρεπιβίβασης. Σταδιακά, οι κάρτες απεριορίστων διαδρομών θα μετατραπούν σε ηλεκτρονικές.
Πέραν αυτών, από τον προσεχή Σεπτέμβριο αναμένεται να υπάρξει πύκνωση κομβικών λεωφορειακών διαδρομών, ελάττωση γραμμών με μικρότερη ζήτηση και αποχώρηση των μπλε λεωφορείων από υπεραστικές διαδρομές. Το κενό θα καλύψει το ΚΤΕΛ Αττικής, το οποίο όμως με τη σειρά του δεν θα μπαίνει πια μέσα στην πρωτεύουσα.
Τέλος, σε ότι αφορά τις νέες διαδρομές του μετρό, στα τέλη Ιουλίου αναμένεται να παραδοθούν οι τέσσερις νέοι σταθμοί της γραμμής 2, που πλέον θα ξεκινά από την Ανθούπολη και το Περιστέρι και θα επεκτείνεται μετά την Δάφνη και τον Άγιο Δημήτριο σε «Ηλιούπολη», «Αλιμο», «Αργυρούπολη» και «Ελληνικό».
Παράλληλα, αναμένεται να δοθεί στην κυκλοφορία τον Σεπτέμβριο ο σταθμός «Αγία Μαρίνα», που θα αποτελεί τον τερματικό της γραμμής 3 μετά το Αιγάλεω και θα ενώνει το Χαϊδάρι με το Αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”.