Ο όμιλος φιλοξενεί 14μελή δημοσιογραφική αποστολή για την κάλυψη του Spetses Classic Yacht Race 2013
Την προβολή ενός διαφορετικού προσώπου της Ελλάδας και την προσέλκυση κινέζων τουριστών στη χώρα έχει στόχο η παρουσία 14μελούς δημοσιογραφικής αποστολής από την Κίνα που διοργανώνει ο όμιλος Folli Follie, στο πλαίσιο του Spetses Classic Yacht Race 2013.
Ο όμιλος, ο οποίος είναι χορηγός στη Regatta Παραδοσιακών Σκαφών που πραγματοποιείται στις Σπέτσες από τις 13 έως τις 16 Ιουνίου, θα φιλοξενήσει τα μεγαλύτερα κινεζικά τηλεοπτικά δίκτυα και σημαντικά lifestyle έντυπα της χώρας που θα επισκεφθούν την Ελλάδα, για να καλύψουν την ναυταθλητική διοργάνωση.
«Η Folli Follie τα τελευταία δύο χρόνια με ιδιαίτερα έντονο τρόπο εκπροσωπεί και προβάλλει το πλέον σύγχρονο πρόσωπο της Ελλάδας στην Κίνα. Η τεράστια αυτή προσπάθεια, που για όλους εμάς στην Folli Follie, είναι ένα μεγάλο στοίχημα και μια σημαντική δέσμευση, περνάει σε ένα επόμενο επίπεδο μέσα από μια νέα πρωτοβουλία της εταιρείας», δήλωσε ο πρόεδρος του Ομίλου κ. Δ. Κουτσολιούτσος.
Σε συνέχεια της επιτυχημένης αποστολής ελλήνων επιχειρηματιών στην Κίνα, στην οποία συμμετείχε ο διευθύνων σύμβουλος της Folli Follie κ. Γ. Κουτσολιούτσος, η εταιρεία ανέπτυξε περαιτέρω την στρατηγική της για επενδύσεις στην ασιατική χώρα.
Παράλληλα, η Fosun (ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος του Ομίλου Folli Follie) αναζητά συνεχώς επενδυτικές ευκαιρίες στην Ελλάδα, εστιάζοντας στους τομείς του real estate, των αποκρατικοποιήσεων λιμένων και αεροδρομίων και του τουρισμού, καθώς συμμετέχει στον διαγωνισμό για την πώληση του Αστέρα Βουλιαγμένης, ενώ έχει εκφράσει ενδιαφέρον και για το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης.
Αυτές τις ημέρες ολοκληρώνεται επίσης, από τη Fosun και τη γαλλική ασφαλιστική ΑΧΑ, η εξαγορά του συνόλου των μετοχών της Club Med, η οποία διαθέτει στην Ελλάδα μονάδες στην Εύβοια και την Κω.
Παράλληλα, στο πλαίσιο της καμπάνιας για την άνοιξη/καλοκαίρι 2013 με φόντο τη Σαντορίνη, η Folli Follie προσβλέπει σε συνεργασία με μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις προκειμένου να προβάλει τη χώρα και τα ελληνικά προϊόντα στην Κίνα.
Αξιοποιώντας το δίκτυό της στην ασιατική αγορά εγκαινίασε πρόσφατα τη συνεργασία της με το οινοποιείο Mihalis Boutaris Selections και την επιλογή ενός Ερυθρού Οίνου από την Σαντορίνη, ο οποίος προσφέρεται σαν δώρο με αγορές στα πάνω από 150 καταστήματα σε 50 κινεζικές πόλεις, ενώ στόχος είναι να φθάσουν τα 250 μέχρι το τέλος του 2014.
Ο όμιλος, που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες, διαθέτει πάνω από 860 σημεία πώλησης παγκοσμίως, ενώ παράλληλα απασχολεί περισσότερα από 6.000 άτομα ανά τον κόσμο.