Το χαμένο έδαφος στην Μεγάλη Βρετανία επιχειρεί να κερδίσει η ελληνική γαλακτοβιομηχανία ΦΑΓΕ καθώς βλέπει την κούρσα στα ράφια να χάνεται.
Μπορεί το προηγούμενο διάστημα να κέρδισε τη μάχη στις δικαστικές αίθουσες εναντίον της Chobani για το ελληνικό γιαούρτι, -εκκρεμεί μια ακόμη διαμάχη με την Danone- τα νούμερα, ωστόσο, δείχνουν ότι οι πωλήσεις της υποχώρησαν σε αξία κατά 7,8% και σε όγκο κατά 8,3%.
Υπό αυτό το πρίσμα η ΦΑΓΕ θα ρίξει τη φετινή χρονιά περί τα 2 εκατ. στερλίνες για τη νέα της διαφημιστική καμπάνια ευελπιστώντας να κερδίσει το χαμένο έδαφος και να επανέλθει σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.
Η νέα καμπάνια της ΦΑΓΕ, έχει προκαλέσει πάντως αντιδράσεις και αυτό γιατί το τηλεοπτικό σποτάκι θυμίζει Ελλάδα, κατά άλλους στα μέσα της δεκαετίας του ’20 (η εταιρεία ιδρύθηκε το 1926) και κατ’ άλλους τη δεκαετία του ’50, δεν έχει ωστόσο να κάνει σε τίποτα με την Ελλάδα του σήμερα. Όμως η διαφήμιση τελειώνει με την εικόνα μιας γυναίκας που απαντά στο… κινητό της.
Χαρακτηριστικά είναι άλλωστε τα σχόλια κάτω από το διαφημιστικό της σποτάκι στο youtube. Σε αυτούς που τους αρέσει «βλέπουν» τη σύνδεση του παλαιού με το σήμερα, αλλά και το γεγονός ότι η διαφήμιση είναι στα ελληνικά. Οι πολέμιοι δεν παραλείπουν να σημειώσουν «ότι αυτή είναι η Ελλάδα 60 χρόνια πριν, δεν έχει σχέση με σήμερα. Είναι τραγικό, η Ελλάδα δεν είναι τριτοκοσμική χώρα, ακόμη και αν κάποιοι θέλουν να την κάνουν».