Μια νέα εποχή ξεκινά για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αφού πλέον επιθυμούν να «μπει» ο υποψήφιος πελάτης στην γραμμή παραγωγής, ώστε απευθείας να διαμορφώνει άποψη για τον τρόπο κατασκευής και τα standards των εταιρειών.
Στο πλαίσιο αυτό, η Toyota χρησιμοποίησε το Twitter για να γνωστοποιήσει τις διαδικασίες της παραγωγής του Auris hybrid στο Ηνωμένο Βασίλειο. Εξάλλου, όπως παραδέχονται όλοι οι ιθύνοντες, η online επαφή των εν δυνάμει αγοραστών είναι η καλύτερη διαφήμιση για το επερχόμενο μοντέλο.
Πιο συγκεκριμένα η Toyota θα μεταδίδει εκατοντάδες tweets, που θα παρακολουθούν την παραγωγή ενός Auris με δύο κινητήρες (βενζίνης – ηλεκτρικού) από την πρώτη ύλη του χάλυβα μέχρι την παραγωγή ενός ολοκληρωμένου οχήματος και την παράδοσή του, από το εργοστάσιο της Toyota στο Burnaston.
Προς αυτή την κατεύθυνση, ο υπεύθυνος επικοινωνίας της ιαπωνικής φίρμας Scott Brownlee δήλωσε ότι επιθυμία της εταιρείας είναι να μεταφερθεί προς τα έξω η ποιότητα των αυτοκινήτων της Toyota και να «συνεργαστεί» με τους μελλοντικούς πελάτες σε ένα άλλο επίπεδο, πέραν των αντιπροσωπειών.
Τέλος, η Toyota ενημερώνει ότι μέσω του ίντερνετ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, Youtube), θα μπορεί να βλέπει, όποιος ενδιαφέρεται, βίντεο, συνεντεύξεις, φωτογραφίες και άλλα ενδιαφέροντα στιγμιότυπα και highlights της διαδικασίας.