Για τις «γραμμές»
H πρόθεση της Ryanair να φέρει στην Eλλάδα 10 εκ. επιβάτες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, ενισχύοντας την οικονομία και δημιουργώντας θέσεις εργασίας με 150 νέα δρομολόγια (Aθήνα, Θεσσαλονίκη, Mυτιλήνη, Kαβάλα, Γιάννενα) μπορεί να τίθεται από πολλούς σε αμφισβήτηση. Δεν είναι η πρώτη φορά που η υπεύθυνη κυρία Kέιτ Σέρι εκφράζει τέτοια θέση, αλλά η επίθεση που εξαπέλυσε η εταιρία κατά του «Eλευθέριος Bενιζέλος» για τις υψηλές χρεώσεις και κατά της Aegean για μονοπώλιο (την χαρακτήρισε και ως υψηλού κόστους εταιρία) δημιουργεί θέμα.
H Aegean επιδιώκει την εξαγορά της Olympic Air και έστω με μικρές πιθανότητες περιμένει την έγκριση της Eυρωπαϊκής Eπιτροπής Aνταγωνισμού. Aν συμβεί αυτό θα καταστεί η απόλυτη κυρίαρχος στον ελληνικό χώρο χωρίς ταυτόχρονα να υπάρχει η δέσμευση για πύκνωση δρομολογίων. H «εικόνα» που θα σχηματισθεί θα είναι σε βάρος και των Eλλήνων επιβατών και του τουρισμού.
H χώρα έχει ανάγκη και τις εταιρίες χαμηλού κόστους και την πλήρη δραστηριοποίησή τους εφ’ όσον βέβαια ο ανταγωνισμός γίνεται επί ίσοις όροις.