Οι Ολλανδοί θεωρούν πως ο υπερβολικός αριθμός συσκέψεων στις επιχειρήσεις τρώει πολύτιμο χρόνο.
Όπως αναφέρει ο Economist, το φαινόμενο αυτό το αποκαλούν «ασθένεια συσκέψεων».
Από την άλλη, έρευνα του McKinsey Global Institute αναφέρει πως οι εργαζόμενοι καταναλώνουν πάνω από το ένα τέταρτο του διαθέσιμου χρόνου τους στο γραφείο στα emails.
Η διαμάχη είναι ποια από τις πτυχές της σύγχρονης επιχειρηματικότητας είναι η χειρότερη.
Από το 1979, οι Αμερικανοί εμφανίζονται να εργάζονται κάθε εβδομάδα ένα επιπλέον οχτάωρο. Σύμφωνα με έρευνα σχεδόν το ένα τρίτο των εργαζομένων κοιμάται κάθε βράδυ περί το ένα εξάωρο ή λιγότερο.
Και σύμφωνα με άλλη έρευνα, οχτώ στους 10 υπαλλήλους συνεχίζει να εργάζεται μετά την αποχώρηση από το γραφείο, το 69% δεν κοιμάται εάν προηγουμένως δεν ελέγξει τα emails του και σε ποσοστό 38% «τσεκάρουν» το ηλεκτρονικό τους ταχυδρομείο κατά τη διάρκεια του δείπνου.
Διαπιστώνοντας ότι ένας εργαζόμενος είναι πιο αποδοτικός και αποτελεσματικός τις ημέρες που δεν δέχεται πίεση, διατυπώνονται σκέψεις για να δοκιμαστεί μια πιο χαλαρή στρατηγική στο επιχειρείν. Αλλά προς το παρόν, δεν είναι παρά σκέψεις καθηγητών Πανεπιστημίων.