Σε διάψευση δημοσιευμάτων, που την φέρουν να απέλυσε υπάλληλό της «επειδή έπινε νερό στην πίστα του αεροδρομίου», προέβη σήμερα η Olympic Handling, παρέχοντας διευκρινίσεις για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες καταγγέλθηκε η σύμβαση του εν λόγω εργαζομένου.
Όπως αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, ο συγκεκριμένος υπάλληλος είχε δεχτεί παλαιότερα, έγγραφη αλλά και προφορικές επιπλήξεις για ανάρμοστη συμπεριφορά. Μάλιστα είχε εκδοθεί σε βάρος του γραπτή αυστηρή επίπληξη από την εταιρεία κατόπιν διαμαρτυριών του Αερολιμένα Αθηνών για «αδικαιολόγητα επιθετική συμπεριφορά» προς τους υπαλλήλους εταιρείας ασφαλείας που δραστηριοποιείται στο αεροδρόμιο.
Σχετικά με το πρόσφατο περιστατικό που οδήγησε στην απόλυσή του, η Olympic Handling διευκρινίζει ότι αφορά συμβάν στις 8.00 το πρωί, όταν κατά την επιβίβαση επιβατών σε αεροσκάφος ο υπάλληλος αυτός επέδειξε ανάρμοστη συμπεριφορά που προκάλεσε επικριτικά σχόλια και διαμαρτυρίες και από τους επιβάτες.
Η εταιρεία υπογραμμίζει επίσης πως «επιδεικνύοντας αυξημένη ευαισθησία για τις συνθήκες εργασίας των εργατών πίστας όχι μόνον έχει εγκαταστήσει ψύκτες νερού σε όλους τους χώρους εργασίας αλλά επιπλέον για το προσωπικό πίστας αεροσκαφών παρέχει και ατομικές φιάλες παγωμένου νερού για χρήση στην πίστα».
«Ως εκ τούτου είναι απολύτως ανακριβής ο ισχυρισμός ότι η εταιρεία Olympic Handling έχει προβεί σε καταγγελία της συγκεκριμένης σύμβασης εξαιτίας την κατανάλωσης νερού κατά την διάρκεια εξυπηρέτησης της πτήσης», καταλήγει η ανακοίνωση.