Η VW επιβεβαίωσε στη Φρανκφούρτη ότι έχει δρομολογήσει την κατασκευή ενός πιο οικονομικού 3κύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα, 1,0 λτ., που θα εφοδιάσει το Golf, πιθανώς και το Polo.
Στη Φρανκφούρτη, ο Πρόεδρος του ομίλου VW, Dr. Hans-Jakob Neusser, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πάνω στη δημιουργία ενός μικρότερου μηχανικού συνόλου, για τα δημοφιλή μοντέλα της Golf και Polo.
Πιο συγκεκριμένα, μετά τη Ford με τον 3κύλινδρο 1000άρη EcoBoost και τη BMW, που τροφοδότησε το i8 με ένα 3κύλινδρο μοτέρ, το οποίο μετά θα εισάγει στην επόμενη γενιά του Mini και στη Σειρά 1, η VW αποφάσισε κι αυτή με τη σειρά της να κατασκευάσει ένα παρόμοιο μηχανικό σύνολο.
Ο νέος λοιπόν κινητήρας θα είναι υπερτροφοδοτούμενος 3κύλινδρος και 1000άρης, ενώ θα παράγει περί τα 110 «άλογα». Το συγκεκριμένο μοτέρ θα προορίζεται κυρίως για την Ευρώπη (αφού το ίδιο πράττει κι ο ανταγωνισμός) κι εντάσσεται στη γενικότερη «οικολογική» τάση για εξοικονόμηση ενέργειας-καυσίμου των εταιρειών.