Λήγει το dead line σήμερα
Λύνεται σήμερα ο γρίφος για το ποιος εν τέλει θα διεκδικήσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεφεύγοντας έτσι από τη σφαίρα της σεναριολογίας που ήθελαν Γαλλία, Ρωσία, Κίνα, ΗΠΑ, Κίνα και όχι μόνο να έχουν γίνει στενός κορσές στην ελληνική εταιρεία σιδηροδρόμων.
Σήμερα λήγει η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος ενώ μεταξύ των εταιρειών που φλέρταραν με την ΤΡΑΙΝΟΕΣΕ είχαν ακουστεί και τα ονόματα δύο ελληνικών εταιρειών, της ΤΕΡΝΑ και του ομίλου Κοπελούζου, χωρίς, ωστόσο τίποτα να έχει επιβεβαιωθεί και επισήμως.
Μεταξύ άλλων, αναμένονται προσφορές από την κινεζική CΟSCO από κοινού με την China Railways Corporation Company (CRCC), τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους, τους Γαλλικούς Σιδηροδρόμους, την ρουμανική Grup Feroviar Roman (GFR).
Από την πλευρά του το Δημόσιο έχει και καρότο με σκοπό να προσελκύσει τους ενδιαφερόμενους επενδυτές προικίζοντας την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόσο με μετρητά όσο και με ακίνητα.
Σημειώνεται ότι εκτός της ετήσια κρατική επιδότηση ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ, για την εκτέλεση των άγονων γραμμών, στην εταιρεία θα περάσουν και σημαντικά ακίνητα τα με σκοπό την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών. Την ίδια ώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φέτος αναμένει της τάξεως του 1,5 – 2 εκατ. ευρώ, ποσά που απέχουν σημαντικά από τις αρχικές εκτιμήσεις της διοίκησης που έκανε λόγο για κερδοφορία της τάξης των 7 εκατομμυρίων ευρώ.
Τέλος, η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζει καλά ότι κλειδί για την εταιρεία αποτελεί η ανάπτυξη του κλάδου των εμπορευματικών μεταφορών κάτι που το γνωρίζουν καλά και οι μνηστήρες και ποντάρουν σε αυτό.