Μέσω της εφαρμογής ενός «κλειστού συστήματος» εισιτηρίων, το οποίο προϋποθέτει να τοποθετηθούν μπάρες στις εισόδους και εξόδους των σταθμών, το μετρό και ο ηλεκτρικός μπορούν να επιτύχουν θεαματική αύξηση των εσόδων τους και να καλύψουν τις τρύπες των λεωφορείων.
Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζουν υψηλόβαθμα στελέχη των αστικών συγκοινωνιών, τα οποία τονίζουν ότι η συγκεκριμένη ιδέα ανακυκλώνεται χωρίς επιτυχία από το 2000 και δεν πραγματοποιείται για άγνωστους ως σήμερα λόγους.
«Το μετρό και οι ΗΣΑΠ μπορούν αθροιστικά να επιτύχουν ημερήσια έσοδα της τάξεως των 800.000 ευρώ, χωρίς καν να χρειαστεί η σημερινή αύξηση του εισιτηρίου» σημειώνουν οι ίδιες πηγές και επισημαίνουν ότι «το μόνο που χρειάζεται είναι μια επένδυση 10 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία του κλειστού συστήματος και δυο-τρεις μήνες δουλειά».
Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες από tovimaonline, οι ίδιες πηγές θεωρούν ότι αποτελεί επιτακτική ανάγκη να εφαρμοστεί και στην Αθήνα το ίδιο μοντέλο που υπάρχει στο Λονδίνο ή στο Παρίσι, όπου κανένας δεν μπαίνει ή δεν βγαίνει χωρίς να ακυρώσει το εισιτήριό του, διότι υπάρχουν μπάρες με ακυρωτικά μηχανήματα τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών.