Φρένο φαίνεται να μπαίνει στην κατρακύλα της διαφημιστικής δαπάνης που τα τελευταία χρόνια, από την έναρξη της οικονομικής κρίσης καταγράφει συνεχώς μείωση.
Τον Οκτώβριο το σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης που απορρόφησαν τα μέσα ενημέρωσης παρουσίασε μικρή άνοδο της τάξεως του 3,43% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι. Τη μεγαλύτερη αύξηση στα διαφημιστικά τους έσοδα καταγράφουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί (12,4%) και ακολουθούν τα τηλεοπτικά κανάλια (9%) και οι εφημερίδες (1,2%). Αντίθετα η διαφημιστική δαπάνη στα περιοδικά σημείωσε και τον Οκτώβριο μείωση της τάξεως του -5,9%.
Αλλά και στο διάστημα δεκάμηνου (Ιανουάριος – Οκτώβριος) η διαφημιστική δαπάνη σημειώνει μικρή άνοδο της τάξεως του 1,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Πιο αναλυτικά οι τηλεοπτικοί σταθμοί είδαν τα διαφημιστικά τους έσοδα να αυξάνονται το δεκάμηνο κατά 20,2%, ενώ οι εφημερίδες κατά 1,2%. Αντίθετα τα περιοδικά και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί κατέγραψαν μείωση των εσόδων τους της τάξεως του -20,8% και -,3,7% αντίστοιχα.