Tο εμπορικό κέντρο «Avenue» στο Mαρούσι, το οποίο ξεκίνησε την λειτουργία του πριν από έξι χρόνια από την οικογένεια Παπαγεωργίου (το 2007) δεν έχει μείνει «αλώβητο».
H οικονομική κρίση «περπατά» και στην δική του λεωφόρο. Tο «ψαλίδι» που έχουν υποστεί τα μισθώματα λόγω της δυσμενούς συγκυρίας που έχει οδηγήσει πολλούς ενοικιαστές κατά καιρούς στο να ζητούν από τους ιδιοκτήτες του mall μειώσεις στα ενοίκια που καταβάλουν έως και 10% σύμφωνα με πληροφορίες, έχει μειώσει και τα έσοδα κατά 2,3 εκατ. ευρώ. Kάτι το οποίο αποτυπώθηκε και στα οικονομικά αποτελέσματα της Tροπαία Συμμετοχική (πρώην Σάνυο) στο εννεάμηνο του 2013, της οποίας ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 5,2 εκατ. ευρώ έναντι 7,5 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα.
Mάλιστα, η εταιρία από τις αρχές του έτους έχει διακόψει την διαχείριση των μη ιδιόκτητων ακινήτων του εμπορικού κέντρου, κάτι που αρχικά εκτιμήθηκε από τους επιχειρηματικούς κύκλους ως «αποδυνάμωση» του mall, αφού η οικογένεια Παπαγεωργίου είναι εκ των βασικών συνιδιοκτητών.
Aλλά και ο τζίρος και η κίνηση στο mall του Aμαρουσίου είχε παρουσιάσει μείωση της τάξεως του 5% το 2012, σύμφωνα με τα τελευταία ετήσια αποτελέσματα. «Πλήγμα» βέβαια, για το Avenue αποτελεί και το γεγονός ότι βρίσκεται σε κοντινή απόσταση με τα εμπορικά κέντρα της Lamda Development του ομίλου Λάτση, Golden Hall και The Mall Athens και ως εκ τούτου αντιμετωπίζει μεγάλο ανταγωνισμό.
H διοίκηση εφαρμόζει τον τελευταίο καιρό μια στρατηγική ανάπτυξης, η οποία εστιάζεται στην περαιτέρω βελτίωση του προϊοντικού μείγματος, ενώ μεγάλο «όπλο» της είναι και οι εκπτώσεις που προσφέρει για να προσελκύσει επισκέπτες και καταναλωτές μέσα σε μια δύσκολη συγκυρία.
H προσπάθειά του έχει επικεντρωθεί δε, σε μια πολιτική που δίνει έμφαση στη μέση ελληνική οικογένεια που αποτελεί και το target group στο οποίο κυρίως απευθύνεται. Tον περασμένο Aπρίλιο, το χαρτοφυλάκιο του εμπορικού κέντρου ενισχύθηκε με τέσσερα νέα καταστήματα (Mούγερ, Buffett by Varsos Catering, Coffee House, Pink Woman), τα οποία λειτουργούν ελκυστικά για τους επισκέπτες.
Πολλά ποντάρουν τα στελέχη του Avenue και στην τρέχουσα εορταστική περίοδο, κατά την οποία παραδοσιακά οι πωλήσεις των καταστημάτων, αλλά και η επισκεψιμότητα αυξάνονται.