Στην… κούρσα για να κερδίσουν το στοίχημα της αγοράς και να παραμείνουν… ΕΝΤΟΣ, τρέχουν ο Σωτήρης Θεοδωρίδης και ο γιος του Γιώργος μετά την αύξηση κεφαλαίου 19,7 εκατ. ευρώ στην οποία προχώρησε η SATO και την συμφωνία εξυγίανσης με τις τράπεζες.
Δύσκολο μεν στοίχημα, δεδομένου ότι η οικονομική κρίση καλά κρατεί, αλλά οι έμπειροι «επιπλάδες» στοχεύουν στην ανάκαμψη μέσα από μια στρατηγική η οποία στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς άξονες.
Παρά το γεγονός ότι συνεχίζουν στο «μοτίβο» περικοπών του κόστους με το κλείσιμο καταστημάτων που δεν αποδίδουν τα αναμενόμενα (π.χ. στη Βάρης- Κορωπίου), προσανατολίζονται στη σύναψη νέων συμφωνιών αντιπροσώπευσης και πρακτόρευσης ξένων εταιριών.
Επίσης, με σκοπό να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς, σε λίγες μέρες σκοπεύουν να επαναλειτουργήσουν το κατάστημα με προϊόντα αποθήκης στην Πειραιώς, το οποίο θα περιλαμβάνει έπιπλα σε πολύ χαμηλές τιμές. Πολλά ποντάρει η εταιρία όμως, και στη νέα δραστηριότητα που έχει αναπτύξει από το καλοκαίρι, η οποία σχετίζεται με την παροχή υπηρεσιών σε εταιρίες που μετεγκαθίστανται.
Οργανώνει δηλ. την καινούργια γραφειακή επιφάνεια και μέσω του κέντρου logistics που διατηρεί στην Ελευσίνα τους δίνει την δυνατότητα αποθήκευσης εκεί των επίπλων μέχρι την ολοκλήρωση της μετακόμισης.
Στα σχέδια της οικογένειας Θεοδωρίδη είναι να επεκταθεί και στην αγορά του παιδικού επίπλου, θέλοντας να επωφεληθεί του κενού που έχει αφήσει πίσω της η «αποχώρηση» της NEOSET.