«Ούριος άνεμος» πνέει για την Κωτσόβολος, μετά την χάραξη της καινούργιας στρατηγικής της εταιρίας από τον νέο CEO Ανδρέα Αθανασόπουλο, ένα έμπειρο στέλεχος της αγοράς.
Οι στόχοι του κ. Αθανασόπουλου «οριοθετούνται» από 4 παραμέτρους με κυριότερη την αύξηση των θετικών ταμειακών ροών, με «κέρδος» την αυτοχρηματοδότηση της χωρίς την «βοήθεια» της μητρικής Dixons, γεγονός το οποίο εκτιμά ο Βρετανικός όμιλος και «ενισχύει» την εμπιστοσύνη του στην ελληνική θυγατρική, παρά την κρίση και την πτώση του κλάδου (-9%).
Στο σχέδιο Αθανασόπουλου περιλαμβάνονται η περαιτέρω αύξηση των μεριδίων της αλυσίδας ηλεκτρικών – ηλεκτρονικών ειδών (που ανήλθε στο 24,1%, σε συνδυασμό με αύξηση πωλήσεων 5,3%), η εστίαση στις πωλήσεις προϊόντων – υπηρεσιών σε επιχειρήσεις (B2B) και η έμφαση σε νέα κανάλια διανομής (ηλεκτρονικό εμπόριο, contact center).
Η Κωτσόβολος επένδυσε 25 εκατ. στα 98 καταστήματα της και η επέκταση του δικτύου είναι κάτι που θα απασχολήσει την διοίκηση μελλοντικά…