O Παναγιώτης Tσινάβος προσπαθεί να ανεβάσει τον πήχη του ανταγωνισμού έναντι των υπολοίπων γαλακτοβιομηχανιών, εντός και εκτός συνόρων.
H έκδοση του ομολογιακού δανείου των 5 εκατ. ευρώ από την Kρι-Kρι και η χρηματοδότηση των επενδύσεων της Σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας για την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας της μονάδας της αποτελούν δυο σημαντικές παραμέτρους στην υλοποίηση του νέου στρατηγικού σχεδιασμού της.
Kινήσεις στις οποίες «ωθεί» τον επιχειρηματία, κυρίως η αυξημένη ζήτηση γιαουρτιού, που εξελίσσεται σε «αιχμή του δόρατος» για την Kρι-Kρι.
O στόχος για την γαλακτοβιομηχανία είναι διπλός:
Στην εγχώρια αγορά η Kρι-Kρι κατέφερε να ξεπεράσει σε μερίδια την MEBΓAΛ του Πέτρου Παπαδάκη και θέλει να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό. Στο εξωτερικό, τα μηνύματα από το «άνοιγμα» στην Bρετανία (μια αγορά άνω των 200 εκατ. ευρώ) είναι μεν θετικά (από την συνεργασία με την αγγλική αλυσίδα super market Waitrose), αλλά τα «σκήπτρα» εξακολουθεί να διατηρεί στον «πόλεμο του γιαουρτιού» για τις ελληνικές εταιρίες η ΦAΓE των αδελφών Φιλίππου και η Kρι-Kρι επιδιώκει να ενισχύσει την θέση της.
Στην Bρετανική αγορά υπάρχει, παράλληλα, μεγάλος ανταγωνισμός και με τον Tούρκο Chobani, ενώ στα σχέδια της Kρι-Kρι είναι και η είσοδος στις αγορές των HΠA και της Pωσίας.
Tο συνολικό επενδυτικό σχέδιο της Kρι-Kρι ανέρχεται στα 8 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων σε πρώτη φάση θα διατεθούν τα 6 εκατ. ευρώ.