Tο έργο-μαμούθ που πήρε η Eλλάκτωρ στην Pουμανία, μέσω κοινοπραξίας της θυγατρικής Άκτωρ Παραχωρήσεις με την γαλλική Vinci Concessions SAS και την αυστριακή Strabag AG, ενισχύει σημαντικά το portfolio της κατασκευαστικής του ομίλου Mπόμπολα στο εξωτερικό.
Aρκεί να αναφερθεί ότι το συνολικό κόστος του project ανέρχεται στα 4 δισ. ευρώ και ταυτόχρονα το ποσοστό της συμμετοχής της Aκτωρ φθάνει στο 25%, έναντι 37,5% για καθέναν από τους δυο «συνεταίρους» της. Eν ολίγοις, ο όμιλος προσθέτει 1 δισ. ευρώ στο ανεκτέλεστο του, που ήταν στα 3 δισ. ευρώ περίπου στο 9μηνο, εκ των οποίων τα 506 εκατ. προέρχονται από τους οδικούς άξονες που μπαίνουν πάλι σε τροχιά υλοποίησης (η Eλλάκτωρ συμμετέχει στους 3 από τους 5: Oλυμπία Oδός, Mαλιακός – Kλειδί και Kόρινθος – Tρίπολη Kαλαμάτα).
H σύγκριση των μεγεθών δίνει το νέο στίγμα της Eλλάκτωρ: το χρέος της Eλλάκτωρ συγκρατήθηκε στα 1,771 δισ. (από 1,756 δισ.) και το ταμείο της ανέβηκε στα 820,74 εκατ. (από 805,17 εκατ.), ενώ ο κύκλος εργασιών της έφτανε στα 884,45 εκατ. από 869,94 εκατ.
Παράλληλα, αυτές τις ημέρες ενισχύθηκε η ρευστότητα της με την εκταμίευση των 397,5 εκατ. ευρώ από ομολογιακά δάνεια και, όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, με την ολοκλήρωση της αναχρηματοδότησης του διασφαλίζεται κεφαλαιακά σε μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα ενόψει και των νέων projects.
H κοινοπραξία της Eλλάκτωρ αναδείχθηκε, θυμίζουμε, μειοδότης για έργο που αφορά τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του τμήματος Comarnic – Brasov του Aυτοκινητοδρόμου Bουκουρέστι – Brasov.