Την υλοποίηση Πληροφοριακού Συστήματος Πελατοκεντρικής Διαχείρισης (CRM), με στόχο τη βελτίωση και τον εμπλουτισμό των υπηρεσιών που παρέχονται απευθείας από την ING στους ασφαλισμένους της (Direct Services), ανέλαβε η SingularLogic.
Το έργο περιλαμβάνει υπηρεσίες εγκατάστασης, προσαρμογής, παραμετροποίησης, εκπαίδευσης, δοκιμαστικής λειτουργίας και υποστήριξης του συστήματος Oracle Siebel CRM, το οποίο έχουν προτιμήσει και αναδείξει αναρίθμητες εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Η ολοκληρωμένη λύση της SingularLogic, προβλέπεται να βελτιώσει τις υπηρεσίες που παρέχονται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών και το Customer Portal της ING Ελλάδος απευθείας στον ασφαλισμένο.
Το Oracle Siebel CRM, μέσω του ευρέως φάσματος λειτουργικότητάς του, θα προσφέρει στην ING καινοτόμα πλεονεκτήματα, όπως: την αποτύπωση της ολοκληρωμένης εικόνας του πελάτη της, με πληροφορίες που θα προκύπτουν από τη διασύνδεση των ετερογενών υποσυστημάτων της εταιρείας, την ενοποίηση και διαχείριση των επιχειρησιακών διαδικασιών, αλλά και τη διενέργεια ενημερωτικών ενεργειών για τους πελάτες της.
Η διάρκεια της πρώτης φάσης υλοποίησης του έργου, αναμένεται να διαρκέσει 4 μήνες.