Ανοδικά κινήθηκαν κατά το 2010 τα οικονομικά μεγέθη της θεσσαλικής βιομηχανίας τροφίμων Intercomm Foods, η οποία διαθέτει περί το 95% της παραγωγής της σε αγορές του εξωτερικού. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Στέργιος Τσαγκούλης, ανέφερε ότι οι πωλήσεις της το περασμένο έτος ξεπέρασαν τα 46 εκατ. ευρώ, από 42,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας έτσι άνοδο της τάξεως του 10%. Μεγαλύτερη, αναλογικά, βελτίωση παρουσίασαν και τα κέρδη προ φόρων της επιχείρησης, τα οποία το 2009 ήταν 707.000 ευρώ.
H Intercomm Foods ιδρύθηκε το 1990, διαθέτει τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της στη Λάρισα και εξάγει, κατά κύριο λόγο, ελιές σε βαρέλια και τυποποιημένες με το σήμα Delphi. Στα προϊόντα ελιάς οφείλει περί το 65% των εσόδων της. Τα υπόλοιπα έσοδά της προέρχονται από άλλα προϊόντα της, στα οποία περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, μαρμελάδες, αντιπάστι προϊόντα και κύβοι ροδάκινου και βερίκοκου σε ασηπτική συσκευασία των 200 κιλών που διατίθενται σε άλλες βιομηχανίες επεξεργασίας φρούτου, παραγωγής παιδικών τροφών και μαρμελάδας, καθώς και σε γιαουρτοβιομηχανίες.
Οπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, εξαιρετικές εξαγωγικές επιδόσεις κατεγράφησαν στις αγορές της Ιταλίας, της Γερμανίας, των ΗΠΑ, της Ρωσίας και άλλων χωρών της Ανατολικής Ευρώπης.
Με σκοπό να ενσωματώσει στις λειτουργίες της νεότερες τεχνολογικές εφαρμογές και να βελτιώσει τη διεθνή ανταγωνιστικότητά της, η Intercomm Foods καταρτίζει ένα νέο επενδυτικό πρόγραμμα, σύμφωνα με τις πρόνοιες του νέου αναπτυξιακού νόμου.