Να ξεπεράσει τα 50 εκατ. ευρώ σε τζίρο φιλοδοξεί για το 2014 η HotelBrain, η οποία δραστηριοποιείται στη διαχείριση και ανάπτυξη μονάδων, με ειδίκευση στα μικρά και πολυτελή ξενοδοχεία.
Το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας έχει ανέλθει στα 74 ξενοδοχεία σε 29 προορισμούς σε Ελλάδα, Τουρκία και Λίβανο, με τον αριθμό των μονάδων να αναμένεται να φθάσει συνολικά τις 80 μέχρι την αρχή της θερινής περιόδου.
Ο αριθμός των δωματίων που διαχειρίζεται η HotelBrain το 2014 ανέρχεται σε 2.059, σημείωσε ο ιδρυτής και πρόεδρος της εταιρίας κ. Πάνος Παλαιολόγος, κατά την 4η ετήσια συνάντηση της HotelBrain, στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA στις 9 Φεβρουαρίου. «Στόχος μας για το 2014 είναι να πουληθούν 238.169 διανυκτερεύσεις», πρόσθεσε. Στους στόχους για τη φετινή χρονιά είναι η ενίσχυση της μέσης πληρότητας των μονάδων σε ποσοστό 70,1% και της μέσης ημερήσιας τιμής στα 170,4 ευρώ.
Με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο κ. Παλαιολόγος, ο συνολικός καθαρός τζίρος των συνεργαζόμενων με την εταιρεία ξενοδοχείων για το 2013 αυξήθηκε στα 42,8 εκατ. ευρώ, από 30,2 εκατ. ευρώ το 2011 και 38,2 εκατ. ευρώ το 2012 χάρη και στην ταυτόχρονη αύξηση του αριθμού των μονάδων. Η μέση πληρότητα δωματίων ανέβηκε σε 68,5% το 2013, από 67,2% το 2012 και 67,5% το 2011. Το ίδιο διάστημα, η μέση ημερήσια τιμή ενισχύθηκε στα 164,5 ευρώ το 2013, από 155,9 ευρώ το 2012 και 149,2 ευρώ το 2011.
Σήμερα ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων στα συνεργαζόμενα με την εταιρία ξενοδοχεία ξεπερνά τα 1.200 άτομα. Επίσης 25 από τα ξενοδοχεία αυτά είναι συνδεδεμένα με διεθνή ξενοδοχειακά δίκτυα, 22 είναι μέλη των Small Luxury Hotels of the World (SLH), δύο των Relais & Châteaux και ένα των Leading Hotels of the World. Η εταιρία που ιδρύθηκε το 2000 στη Σαντορίνη, με πρώτο ξενοδοχείο – μέλος της το «Katikies», το 2013 εντάχθηκε στο διεθνές δίκτυο της Endeavor Global στο πλαίσιο του 51ου διεθνούς πάνελ επιλογής.
Στους στόχους του ελληνικού τουρισμού για το 2014, με 18,5 εκατ. διεθνείς αφίξεις και 13 δισ. έσοδα, καθώς και στα ενθαρρυντικά σημάδια της φετινής χρονιάς, εστίασε ο Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και του ΙΝΣΕΤΕ Αλέξανδρος Λαμνίδης.
Οι ενδείξεις από τη βρετανική αγορά είναι θετικές, ωστόσο σημείωσε ότι από τη ρωσική αγορά παρατηρείται ανάσχεση, εξαιτίας της πτώσης που καταγράφεται στο ρούβλι. Ο ίδιος επισήμανε το νέο site της Marketing Greece, «Discovergreece.com», το οποίο θα προβάλλει πάνω από 100 τουριστικά προϊόντά της χώρας και η παρουσίασή του θα γίνει στις 11 Φεβρουαρίου. Ομιλητές στη συνάντηση ήταν επίσης ο Director e-Commerce των Small Luxury Hotels of the World κ. Kurt Allen, και ο Managing Director Endeavor Greece κ. Χάρης Μακρυνιώτης.