Στα 2,09 εκατ. ευρώ από 5,05 εκατ. ευρώ μειώθηκαν τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του ομίλου Kleemann Hellas ΑΒΕΕ. Τα αποτελέσματα του ομίλου επιβαρύνθηκαν από τις αυξημένες προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις και τις χρεωστικές συναλλαγματικές διαφορές. Επίσης, η καθαρή κερδοφορία μετά φόρων του ομίλου επηρεάστηκε από την έκτακτη εισφορά, που επιβλήθηκε στις κερδοφόρες εταιρίες, ύψους 880.000 ευρώ. Χωρίς τα εν λόγω γεγονότα, η κερδοφορία του θα παρέμενε περίπου στα επίπεδα του 2009.
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 66,47 εκατ. ευρώ έναντι 70,51 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας μείωση κατά 5,7%, ενώ το μικτό περιθώριο βελτιώθηκε από 33,7% στο 34,6%. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), μειώθηκαν από 10,81 εκατ. ευρώ στα 7,45 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 5,24 εκατ. ευρώ έναντι 8,40 εκατ. ευρώ, εμφανίζοντας μείωση 37,6%.
Κατά το εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης, θετικά είναι τα μηνύματα από τις θυγατρικές εταιρίες του εξωτερικού και κυρίως, από την Τουρκία, με τις πωλήσεις της Kleemann Asansor να είναι αυξημένες, στο εννεάμηνο, κατά 32%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στη Σερβία παρουσιάζονται σημάδια ανάκαμψης του τζίρου και βελτίωσης των αποτελεσμάτων, ενώ οι πωλήσεις της ρουμανικής θυγατρικής εμφανίζουν στασιμότητα. Στην εξεταζόμενη περίοδο, οι διεθνείς πωλήσεις του ομίλου αποτελούν το 54% του κύκλου εργασιών του, γεγονός που, σε συνδυασμό με τη συνεχή ανάπτυξη του πελατολογίου του, των δικτύων διάνομής του και της γκάμας των προϊόντων του, δημιουργεί αισιοδοξία στη διοίκηση, αναφορικά με τις μελλοντικές προόπτικές του.
Παράλληλα, η κρίση στην εσωτερική αγορά αντιμετωπίζεται με νέες πολιτικές, όπως το πρόγραμμα επιδότησης της ανακαίνισης των παλαιών ανελκυστήρων, την ενίσχυση της επικοινωνίας και προβολής στα ΜΜΕ, την επέκταση του δικτύου των εξειδικευμένων συνεργατών του ολοκληρωμένου ανελκυστήρα και τα επιπρόσθετα κίνητρα για την προώθηση ολοκληρωμένων ανελκυστήρων, με τη σφραγίδα του Kleemann design.
Η ρευστότητα του ομίλου διατηρήθηκε σε υψηλά επίπεδα και στο τρίτο τρίμηνο του 2010, λόγω της βελτίωσης των λειτουργικών ροών. Έτσι, παρά τις αυξημένες επενδύσεις, ύψους 3,4 εκατ. ευρώ, για την ολοκλήρωση κατασκευής του πολυώροφου πύργου δοκιμών υψηλών ταχυτήτων και την πληρωμή του μερίσματος του 2009, ύψους 2,8 εκατ. ευρώ, ο όμιλος προχώρησε σε μείωση του δανεισμού κατά 500.000 ευρώ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ