Τέσσερα πρακτορεία αθλητικού μάρκετινγκ φέρεται να αναδείχθηκαν ως οι κορυφαίοι πλειοδότες στη δημοπρασία διανομής δικαιωμάτων συλλόγων της UEFA.
Σύμφωνα με το SportBusiness, ο επί μακρόν συνεργάτης της UEFA, Team Marketing – που έχει διανείμει τα δικαιώματα από το 1992 – έχει υποβάλει προσφορά, ενώ άλλα μεγάλα πρακτορεία είναι επίσης πλειοδότες, συμπεριλαμβανομένων των IMG, Infront και Relevant Sports Group.
Όλα τα πρακτορεία έκαναν τις παρουσιάσεις τους στην UEFA στα τέλη Νοεμβρίου, με το καθένα να δηλώνει τις προθέσεις του να προωθήσει τα δικαιώματα για μια περίοδο τριών ή έξι σεζόν, ξεκινώντας από το 2024-25. Ο νικητής θα είναι υπεύθυνος για το μάρκετινγκ και τη διανομή εμπορικών δικαιωμάτων στις διοργανώσεις Uefa Champions League, Europa League, Europa Conference League, Super Cup και Youth League.
Τη διαδικασία διαχειρίζεται η UEFA Club Competitions SA (UCCSA), μια κοινοπραξία μεταξύ της UEFA και της Ευρωπαϊκής Ένωσης Συλλόγων (ECA). Η ECA εκπροσωπεί τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς συλλόγους και προεδρεύει ο πρόεδρος της Παρί Σεν Ζερμέν και του beIN Media Group, Νάσερ Αλ-Κελαΐφι.
Η UEFA έχει διευκρινίσει στο έγγραφο RFP ότι σκοπεύει να ολοκληρώσει την επιλογή και το διορισμό μιας υπηρεσίας για την εκμετάλλευση των δικαιωμάτων έως τις 31 Δεκεμβρίου.
Σημειώνεται ότι η επόμενη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της UEFA έχει προγραμματιστεί για τις 16 Δεκεμβρίου.