Η BMW ανακοίνωσε πως τον Ιούνιο ξεκινούν οι πρώτες παραδόσεις του νέου i8, ενώ το υβριδικό plug in μοντέλο μπαίνει στη μαζική παραγωγή με νέες βελτιωμένες επιδόσεις και καταναλώσεις καυσίμου.
Στο εργοστάσιο της BMW στη Λειψία θα αρχίσει τον Απρίλιο η μαζική παραγωγή του νέου σπορ, υβριδικού plug-in μοντέλου, i8, ενώ ήδη από το φθινόπωρο του 2013 υπάρχουν προ-παραγγελίες για το εν λόγω μοντέλο σε όλες τις μεγάλες αγορές. Επιπλέον, η βαυαρική φίρμα επιβεβαίωσε πως τον Ιούνιο θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις του νέου i8 και ταυτόχρονα θα υπάρξουν αρκετές εκδηλώσεις και events για το επερχόμενο μοντέλο, του οποίου η ζήτηση, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, ξεπερνά κατά πολύ τον αρχικό σχεδιασμό.
Σημαντικός επίσης παράγοντας αποτελεί η νέα βελτίωση στους βασικούς δείκτες επιδόσεων και κατανάλωσης καυσίμου, που πέτυχαν οι μηχανικοί της BMW, όσον αφορά το νέο i8. Έτσι, χάρη στη φιλοσοφία της plug-in υβριδικής δομής eDrive, το i8 συνδυάζει επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 4,4 δλ., με μέση κατανάλωση στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών 2,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 49 γρ./χλμ. Παράλληλα, η σχετική κατανάλωση ηλεκτρισμού μετρήθηκε στις 11.9 kWh ανά 100 χλμ.
Αξίζει επίσης να αναφερθεί πώς το νέο BMW i8 παρουσιάζει πολύ καλή απόδοση όχι μόνο σε τυποποιημένες διαδικασίες δοκιμών αλλά και σε καθημερινές συνθήκες κυκλοφορίας, σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, αφού στις συνηθισμένες καθημερινές διαδρομές, με τη μπαταρία εξ αρχής πλήρως φορτισμένη, το εν λόγω μοντέλο των 362 ίππων, μπορεί να καταναλώσει κάτω από 5 λτ./100 χλμ. στην πόλη. Ωστόσο, όπως συμβαίνει στην κατηγορία των υβριδικών μοντέλων, αν η διαδρομή περιλαμβάνει και οδήγηση εκτός πόλης ή στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση είναι κάτω από 7 λτ. Ακόμα και σε ταξίδια μεγαλύτερων αποστάσεων με υψηλότερες ταχύτητες, οι οδηγοί μπορούν να φροντίζουν η μέση κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 8 λτ./100 χλμ, τιμή που είναι πολύ χαμηλή αν σκεφτούμε ότι το i8 αποδίδει 362 ίππους συνδυαστικά. Συνολικά, η κατανάλωση του plug-in υβριδικού μοντέλου –όπως επισημαίνεται από την BMW- είναι περίπου 50% καλύτερη από των σπορ μοντέλων με συμβατικό σύστημα κίνησης.
Επιπρόσθετα, το λανσάρισμα –προαιρετικά- των προβολέων λέιζερ της BMW προγραμματίζεται για φέτος το φθινόπωρο και το BMW i8 θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που προσφέρει αυτή την τεχνολογία φωτισμού. Οι προβολείς λέιζερ είναι περίπου 30% πιο αποδοτικοί ενεργειακά από τους στάνταρ προβολείς LED του BMW i8 και παρέχουν ισχυρότερο φωτισμό στο δρόμο με εμβέλεια έως 600 μ. Αναλυτικότερα, πυκνές δέσμες φωτός από διόδους λέιζερ υψηλής απόδοσης πέφτουν σε ανακλαστική επιφάνεια με φώσφορο μέσα στο προβολέα, που προβάλλει μία εστιασμένη δέσμη φωτός στο δρόμο. Οι προβολείς λέιζερ παράγουν ένα φως παρόμοιο με το φυσικό φως ημέρας και δεν κουράζουν οπτικά.
Ταυτόχρονα, πρέπει να τονισθεί ότι το νέο i8 στο all-electric mode, έχει τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και αυτονομία 37 χλμ., ενώ εκπέμπει μηδενικούς ρύπους, όπως διαπιστώθηκε στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος δοκιμών. Ανάλογα με την πηγή επαναφόρτισης της μπαταρίας ιόντων λιθίου -οικιακή ηλεκτρική πρίζα, επιτοίχιος πίνακας BMW i Wallbox, ή δημόσιος σταθμός φόρτισης- οι χρόνοι φόρτισης ποικίλουν από δύο (ή και λιγότερο) έως τρεις ώρες. Τέλος, στο Sport mode το BMW i8 προσφέρει εν κινήσει επιτάχυνση (ρεπρίζ) 80-120 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ. Σημειωτέον ότι η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ/ώρα.