Σχεδιαστικά τα πάντα επάνω της είναι νέα, χωρίς ωστόσο το «2 σε 1» κουπέ/roadster να απαρνείται το αισθητικό προφίλ του προκατόχου του, κινούμενο στο ίδιο θα λέγαμε μοτίβο.
Μπορεί η νέα SLK να φαντάζει πλέον λιγότερο επιθετική (σ.σ.: σήμα κατατεθέν του μοντέλου που παραδίδει πλέον τη σκυτάλη στο νεότερο ήταν το «μυτερό» αλά SLR ρύγχος της), παρά όλα αυτά όμως η κομψότητα και οι σχεδιαστικές «παραπομπές» στη μεγαλύτερη SLS κυριολεκτικά… αναβλύζουν από κάθε πτυχή της προσωπικότητας του. Εξωτερικά, κύρια γνωρίσματα της SLK… generation III είναι η τραπεζοειδούς σχήματος μάσκα και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα εμπρός, που σε συνδυασμό με τα σμιλευμένο εμπρός καπό της εξασφαλίζουν τον κορυφαίο για την κατηγορία αεροδυναμικό συντελεστή 0,30 (0,32 για το απερχόμενο μοντέλο).
Στο εσωτερικό (και εδώ, η εικόνα θυμίζει SLS!), τα πάντα δείχνουν και είναι, ασφαλώς, διαφορετικά, με τα νέα όργανα στο ταμπλό και τα αναβαθμισμένα σε σχεδίαση και ποιότητα υλικά να έχουν τον πρώτο λόγο δημιουργώντας μια άκρως ελκυστική εικόνα και αίσθηση.
Φυσικά, όπως συνέβαινε και στο παρελθόν, η νέα SLK παραμένει πιστή στο «δόγμα» της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής, στοιχείο που την καθιέρωσε δημιουργώντας από το 1996, οπότε και λανσαρίστηκε, νέα πρότυπα στην κατηγορία των ανοιχτών 2θέσιων αυτοκινήτων.
Μάλιστα, στη νεότερη εκδοχή του μοντέλου που σας παρουσιάζουμε σήμερα, οι Γερμανοί προχώρησαν ακόμα πιο… μακριά εφοδιάζοντας, ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού, το νέο του coupe/cabriolet με τη νέου τύπου οροφή Magic Sky Control.
Στο τομέα των μηχανικών μερών, από το λανσάρισμα ήδη του μοντέλου, διαθέσιμες θα είναι τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις (SLK200, SLK250, SLK350). Οι δύο πρώτες, όπως συμβαίνει και στην περίπτωση των υπολοίπων αντίστοιχων μοντέλων της Mercedes, είναι 4κύλινδροι, με χωρητικότητα 1,8 λίτρων, σύστημα άμεσου ψεκασμού και υπερτροφοδότη αποδίδοντας 184 και 204 ίππους αντίστοιχα, ενώ ο μεγαλύτερος της οικογένειας, ατμοσφαιρικός, με χωρητικότητα 3,5 λίτρων, κυλίνδρους σε διάταξη V και ισχύ 306 ίππων.
Οι πρώτοι προσφέρονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά με το γνωστό αυτόματο 7τάχυτο 7G-Tronic Plus (βασικός εξοπλισμός στην «350». Αξίζει να αναφέρουμε πως όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται πλέον με σύστημα Start&Stop.
Στον τομέα των αναρτήσεων, η γερμανική εταιρεία προσφέρει τρεις επιλογές: τη βασική, την πιο σπορτίφ, με σφικτότερα ελατήρια και αμορτισέρ καθώς και την κορυφαίο με το «πακέτο» Dynamic Handling που διαθέτει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.
Οι επίσημες πωλήσεις του νέου γερμανικού μοντέλου αναμένονται μέσα στο καλοκαίρι.